Când Van Gogh mă/te invită la o cafea

A fost frumos. Am uitat de timp, mi-am agăţat foamea în scaun până a urlat la mine, după atâtea cuvinte pe burta goală. Mi-am hrănit aşteptarea cu amintiri, cu imagini desprinse parcă dintr-un viitor apropiat. Mirosea a iarnă, şi undeva parcă era atmosferă de colinde şi de aburi de cafea. Am mâncat nesperat de bine. Mai lipsea cana cu vin fiert. Nu se cădea, însă.Van Gogh nu era prezent. Plecase să-şi aline rana de la ureche. Eu am rămas să-l aştept. Au rămas şi ceilalţi.


Celelalte le puteţi vedea pe Semne Bune!

10 răspunsuri

  1. minunăţia consecvenţei

  2. Ma bucur ca ai fost…. 🙂

    Si mie mi-a placut foarte mult sesiunea aceasta. Timpul a trecut repede si intr-adevar, foamena m-a chinuit si pe mine. :))

    Imbratisari si spor in toate cele bune si frumoase.

  3. deci fu fain, de v-a facut foame!
    nu pot sa nu admir piesa ce-mi canta in timp ce-ti tastez mesajul asta!
    🙂

  4. 🙂 Hey, Rodica!
    A venit Van Gogh pana la urma?:D Mirosea a vremurile lui pe acolo, mi-a placut si mie.

    • Helloooooo, Iulia!
      A venit, dar eu plecasem.
      N-am apucat să trimit povestea în cauză, n-am avut timp nici să respir! 🙂
      Tu?

      • Hehe, eu ziceam ca’s singura care n-a apucat. M-ai crede daca ti-as spune ca am cam aceeasi explicatie? Am scris pe hartie un inceput, dar nu mi-a placut si n-am avut cand sa reiau:(

        • eu am făcut totul mental, nu am reuşit însă o transpunere în digital…. şi când te gândeşti că totul e încă acolo;poate că am s-o scriu cândva… 😛

Lasă un răspuns

