Unde pleacă trecutul?

Erau 4,uneori 5,cântau la el acasă,sau la fete,că aveau şi aparatură.Când cântau mixt,când bărbătesc.Grupul s-a destrămat,luându-se cu ale vieţii.Pe unii i-a dus departe de ţară,pe alţii i-a ţintuit în peisaj,iar unul dintre ei a plecat unde nu mai poate fi găsit.S-au întrunit pentru a-l petrece.A plecat devreme,tot într-o zi de 13,vara.A fost demult.El era prins,eu citeam Rosseau.Eu eram copil,ei nu.Din muzica lor mi-au rămas nişte casete-câteva au migrat pe cd-uri,o călătorie,multe amintiri şi ciocolată din ‘afară’.Cum muzica lor n-am s-o pun aici,am ales ceva asemănător.Versurile sunt profetice.Cine ştia la vremea aceea?Gând bun şi îmbrăţişări…departe!

Ei sună cel mai….aproape!

 

 

Toamna a venit,vara a aluat cu ea ce-a mai rămas.Când ceapa nu va mai avea foiţe,atunci…va fi!

2 răspunsuri

  1. fain suna ambele! si versurile, da, sunt cum sunt de inainte mergatoare!

Lasă un răspuns

