Dar din dar se face…biblioteca!

foto

Astăzi am cunoscut o fată minunată.Ne negândite întâlneşti oameni frumoşi.Ea e Cătălina.Vorbeşte cum respiră despre cărţi.E plăcută,proaspătă,antrenantă şi are păreri avizate.De cine?De o minte lucidă,analitică,înfometată de buchii şi de foşnetul paginilor întoarse…de plăcere!Zilele astea îşi face curat în bibliotecă şi dăruieşte cărţi.Da,da,da.Şi cărţile au îngerii lor!Cine doreşte ceva din lista ei,să facă bine şi să-i spună.Ok?

6 răspunsuri

  1. Multumesc! (blushing)

  2. Ce frumos…. 🙂 Ador oamenii acestia… MINUNATI.

    De fiecare data cand am facut ordine in biblioteca le-am daruti copiilor de la orfelinate carti.

    Ganduri minunate, zambete si bucurii. 🙂

  3. Multumesc, am ales si eu 🙂

Lasă un răspuns

