Iubiri labirintice-1

foto                                            foto  

‘Absenţa te face să pătrunzi într-o altă dimensiune a lumii…Totul depinde de puterea mentală sau a imaginaţiei.Cred că anumite persoane nu sunt deloc în stare să investească în teritorii invizibile,să iubească mult în absenţă.’

(Alice Ferney vorbeşte despre dragostea eroilor săi,Pauline şi Gille-‘Cartea iubirii’ cu Jérôme Clément,în ‘Femeile şi dragostea’ )

6 răspunsuri

  1. Hm, eu cred că de cele mai multe ori iubim „în absenţă”. Iar prin „absenţă” înţeleg că iubim de fapt nu pe cel care se află lângă noi, ci imaginea pe care ne-am construit-o despre el.

    • păi să mai fie aia iubire?eu cred că e ‘îndrăgostire’…..
      dar,poate,că ‘rămânerea’ e un fel de iubire ‘în absenţă’ de care ziceai.
      ne îndrăgostim de ceea ce credem despre….şi iubim ceea ce se arată a fi,zic eu,nu că aş zice şi bine…

  2. nu am citit cartea dar am să o fac
    sunt curioasă dacă scrie despre mine 🙂

  3. In absenta in prezenta e bine ca o facem.E minunat sa te trezesti in fiecare zi cu imaginea celui iubit in minte si in inima…

Lasă un răspuns

