Cum să nu-i iubeşti?

Din ’90 încoace am savurat dublările în română ale desenelor animate de pretutindeni.Ah,să nu fiu înţeleasă greşit,nu orice voci mă fascinau.Dar erau unele desene animate care mă lipeau de ecran,tocmai datorită vocilor comice ale actorilor români.În rest preferam originalele.Cu drag îmi aduc aminte de Petrică Lupu care dubla personajul pricipal în serialul Crow(din păcate nu s-a mai difuzat de atunci şi nici n-am găsit ceva pe net),în care copilul adoptat de mamuţi mă alerga pe străzi,seara de la liceu,ca nu cumva să pierd vreo respiraţie de-a sa.Plăcerea nu a secat cu timpul.Acum,normal,că mor să văd Cars 2 de când cu reclama făcută lui Bucşă şi lui Fulger McQueen în Valea Carburator,unde Nina vinde floricele,iar lumea-i mică.Cum să nu mă duc?Valentin Uritescu m-a convins(Bucşă).Doamne,am murit de râs când am văzut asta!

4 răspunsuri

  1. mie-mi placea dublajul de la: macron 1, captain planet, voltron, testoasele ninja, perinne, lidia-n jurul lumii si cam atat…

  2. si mai era si sandy belle pe care involuntar am omis-o! vocea nenelui acela era great!

Lasă un răspuns

