De-un timp mă gândesc să plec…

foto

În dimineaţa asta chiar nu vreau să mă grăbesc.Vizita africanilor se anunţă spre după-amiază,aşa că am timp de-o cafea şi de-o discuţie aprinsă cu mama.

Mă ameţeşte cu dorinţa ei nebună de a mă ştii în rându’ lumii,cu o nevastă de gât şi cu plozi ce urlă prin casă,cerând parcă la internat.Nu ştiu de unde o fi aflat că am lăsat şi ultima ei speranţă blondă să i se scurgă printre braţele ce-i ofereau îmbrăţişări de viitoare soacră bună.Pisicoasă şi docilă.Mă plictisea.Reuşeam să fac preş din ea şi ea era mereu de acord.Gâsculiţă!

În sfârşit,mă îmbrac şi voi vedea cum scap de mama.Dar repede!

Bărbierit.Puţină apa pe carnea asta obosită de dormit cu perna întoarsă.Îmbrăcat ca de ‘prima zi a ultimelor zile’.Oare mi-o fi călcat Zoe cămaşa aia bleu?Costumul,îl iau tot pe ăla de ieri.Gata,am sărit în pantofi.De n-ar fi mama în bucătărie,cum se anunţa de-aseară!Văd eu ce fac până la amiază.Aş merge la Capşa.

Alung ultimul căscat cu-n gest de lehamite şi cobor scările cu miros de levănţică în nas.Mă simt ca o molie de care doreşte mama să scape.Ce-o avea şi Zoe obsesia asta cu levăţica?Nu poate afuma încăperile de cu seară,când nu sunt eu acasă?!Dar nu,trebuie să apar eu în pragul bucătăriei c-o moacă acră.Numai aşa se dezbară de afumături.De fapt aşa-mi trebuie!Locuiesc cu mama ca un ratat ce sunt.De dragul ei am ajuns înlănţuit în casa asta,ale cărei amintiri nu mă includ.Să iasă afacerea cu africanii şi m-am cărat.Mamiţica să rămână cu Zoe.Adevărul e că în afară de fata în casă,altcineva e prea mult în casa asta plină de fantome.

În bucătărie miroase a pâine prăjită,a ceai şi-a cafea proaspătă.E de bine.Să începem!

8 răspunsuri

  1. A început ca un roman plin de promisiuni. Continui?

  2. Daca asa vrea mama!… :))))
    Frumos-frumos, imi place!

  3. era să mă sperii cu titlul ăla 🙂

  4. He, he, he…vesnic actual subiectul si pentru ei si pentru ele …

Lasă un răspuns

