Uneori mai trebuie doar…’încă o zi’

Afara mea e atât de densă încât am hotărât să nu mă mai las afară din cetate.Îşi râde îngerul de mine.Venise la altcineva.Mă arunc în gol.Pentru câteva nuanţe de timp,am impresia că aerul mă opreşte.Altă iluzie,însă.Nu mă mai opreşte nimic.

Am revenit.A câta oară?Soarele mă oboseşte.Nu ai unde te ascunde.Ploaia acoperă.

Şi cum am (mai) zis.

Atât!

Cine să ştie asta…dinainte?

6 răspunsuri

  1. ploaia nu acoperă NIMIC(ul) iar o ‘încă zi’ e un pas riscant
    dar toate acestea există, hélas 😉
    – o pesimistă informată, plouind-

    • ‘încă o zi’ e culmea speranţei la un pesimist,cred…
      vălul ploii acoperă efemer cerul cu nori din priviri,cum spală şi răcoreşte văpaia gândurilor neclare!
      de câte ori nu ştim că mai avem (doar)’one day more’?!

  2. intr-o nuanta de timp cine sa stie, oare,ceva mai ddevreme, mai mult

    decit atit

    [ la tine vin adesea nelogata si doar pt muzica 🙂 ]

Lasă un răspuns

