Să iubeşti graseiat!(Paris 5)

Manifestată cu imaginaţie,restul e umoare…

Cu greu am reuşit să-i fotografiez,după ce am trecut de ei,m-am furişat înapoi,ascunzându-mă după o moto…Erau în Square de la Rue du Mont-Cenis.

Hm,ce ziceţi?Eu îi ador!

Cam aşa arată străjerii dragostei la intrarea în Erotic Museum.Trebuie că iubesc mult de nu le pasă cum ies (rămân)pe stradă!

(Boulevard de Clichy)

Aţi văzut dragoste mai frumoasă ca a lor?Cum o priveşte el…cum se odihneşte ea….

(Jardin du Luxembourg)

Iubiri legate  straşnic de Pont des Arts…

Iubiri nebănuite la Les Halles…

Un răspuns

  1. […] bun sa se mai incredinteze inca o data de decaderea sa? Nu vrea sa marturiseasca nimanui ce are in suflet. Noptile sale sunt nopti de nebuna. Deschide ferestre si cauta sa aiba luna, lumina necesara inca […]

Lasă un răspuns

