Buletin de stare:

foto

Dispoziţia face totul.Nu zici?

Am zile cu subiect şi altele numai cu predicat.

De câte ori nu-mi vine să citesc romane când am examen a doua zi,sau lucrări importante sau rapoarte de predat?

Ţara arde,iar eu şterg praful de pe obiectele mici,sau îmi umblu timpul de colo-colo.

În marea mea de egoism nu ştiu ce se întâmplă cu voi oamenilor!!!

Nu vă ştiu stările,nu vă ascult ştirile televizate sau mai puţin,nu ştiu cine ce clişeu amuzant a mai scos,cine sunt oamenii la modă şi nici la ce glume mai râd semenii.

Ascult doar (de) durere(a).

Am mintea îngustă şi abia mai intru eu pe la mine.

Miroase a mort parfumat şi îmbăiat,a hoit păcătos,şi nu-nu asta nu e depresie!

Nici o viziune nu e sumbră,e aşa cum e,spălăcită în culori;apa dură e mai întotdeauna…dură!

Vremea frumoasă e (doar)afară.

În afara mea e spaţiu destul,acolo e totul!

Şi acum.

N-am să disec aici principiile igienei vestimentare,că doar nu spăl cu mâna.

A (nu) se înţelege greşit,că tot vorbesc singură,am şi zile cu topică,numai că o aplic extern,cum zice la instrucţiune!

Aşa se face că nu pe toate casele creşte iederă,nu în toate curţile tomate şi nici bunăvoinţă în fiecare privire.

Zilele trecute am fost la abator.

În afară de tranşare,am beneficiat de extragerea totală a sângelui.

Ştiau ei că nu mai am nevoie.

Acum sunt curată şi pot fi consumată ca atare.

Numai să nu fiu în combinaţii interzise.

Excluderea e iminentă!

Altfel!

Oricum,totul ţine de stare.

Dacă nu a mea,de a cui?

De starea de a fi legat,înjugat,îndobitocit,înlăturat,învelit,însetat,înşeuat,în- ,oricum,nu afară.

Cred c-ar fi cazul să-mi schimb poziţia!

2 răspunsuri

  1. De ce sa nu recunosc, mie imi da o buna dispozitie de cate ori intru pe blogul tau si ascult melodia de fundal. E superba! si brusc viata nu mi se mai pare banala :))

Lasă un răspuns

