J’ai besoin de toi.Je vais à Paris!

Vă las cu b(m)ine.Mi-am pus în funcţiune rama cu fotografii.Sunt luminoase şi ‘vin’ singure.Am plecat.Bicicleta e unsă.Bagajul făcut.Poate e viaţă şi pe acolo.Dau în scris,dacă e aşa…Mă duc în căutare de copilărie,de amintiri,de memorie….Promit să aplic departele aproape.Numai ce se potriveşte.Şi proiectul acesta care mă duce departe de ţară îmi dovedeşte a nu ştiu câta oară că speranţa nu e lăsată niciodată deşartă!Nimic nu e trecut cu vederea,nimic uitat,numai răbdare să fie…şi credinţă!

Să aveţi zile frumoase!

20 răspunsuri

  1. ooooooooo
    ce mă bucur pentru tine
    drum de lumină, să nu ne uiţi

  2. Drum bun! Așteptăm poveștile de acolo!

  3. HEIIIIIIIIII
    dar am uitat, neiertat, să întreb: cu cine şi cum rămîne(cu) Muşeţel ???

  4. pace, liniste, frumos, buna dispozitie, nou (daca mai poate fi descoperit ceva nou azi!), toate astea sa le intalnesti la pas peste tot pe unde gandul si pasii te vor fi calauzind inspirat! enjoy it!

  5. Buna ziua, si bun gasit.Nu ne cunostem este sigur, am gasit blogul dv din intimplare. Eu locuesc la Paris de aproape 22 de ani, daca aveti nevoie de un sfat sint cu draga inima aici .Bineteles nu va cer nimic in schimb, as fii bucurasa sa va pot fi de folos, in cazul in care imi scrieti un emil va dau nr meu de tel. precizez ca sint o mamica si-o bunica.
    Curaj , viitorul apartine celeor ce cred in el. Elena Mezin

    • va multumesc din suflet.Sunt deja la Paris si m-am intalnit,pt ca lumea e stramta,cu un fost coleg de facultate…el e de 10 ani aici.Sunteti o draguta!Multumesc mult! 🙂

  6. Calatorie placuta Rodica! Asteptam multe poze!

  7. […] Adrian Voicu, Oana Stoica Mujea, ORRY, Paul G Sandu , Popa Țeapă, Quadratus, questioare, Ring of Gyges, Rokssana, roxana iordache , Scorpio, Shayna, Sibilla, sifilicaBlenorel, Simion Cristian, Simona […]

  8. Te-ai şmecherit , acum ne iei cu monşer şi alte franţuzisme ! Îţi urez distracţie plăcută , până ajungi acasă eu o să mai frunzăresc blogul pentru că nu am mai făcut-o de ceva timp .

    Vive la vie !

  9. […] LiaLia, tetris, brightie, Cireaşa, Tomata cu scufiţă, DreamingJewel, Madelin, SocialButterfly, Rodica şi […]

  10. […] Adrian Voicu, Oana Stoica Mujea, ORRY, Paul G Sandu , Popa Țeapă, Quadratus, questioare, Ring of Gyges, Rokssana, roxana iordache , Scorpio, Shayna, Sibilla, sifilicaBlenorel, Simion Cristian, Simona […]

  11. Drum bun! Asteptam cu nerabdare vesti, poze, povestiri si impresii. Distractie placuta!

  12. […] Adrian Voicu, Oana Stoica Mujea, ORRY, Paul G Sandu , Popa Țeapă, Quadratus, questioare, Ring of Gyges, Rokssana, roxana iordache , Scorpio, Shayna, Sibilla, sifilicaBlenorel, Simion Cristian, Simona […]

Lasă un răspuns

