Muşeţel-momente şi schiţ(e)ăieli

Obişnuieşte să le miroasă…mai ronţăie la ele…sper să nu reuşească să le dărâme…

Muşeţelul,şmecher mare,preferă anumite unghiuri,cum bate lumina mai blând…

Se suie pe pervazul geamului de la bucătarie şi urmăreşte intriga umană şi pisicească;nu-i scapă nici un pas necartat…

Cum n-am mai scris din vremea venirii lui ‘la bloc’,zic că e bine să-i fac o pisicească carte de vizită,aşa,să ştie tot omu’ despre cine vorbesc…

MUŞEŢEL(pe numele lui diverse Muşcăţel,Motănilă,Motănescu)

-motan de casă

-cuminte cât ţine gluma,apoi mai vedem

-stapân al casei,primesc dragii muritori tolănit la uşă în aşteptare de mângâieri,luări în braţe darnic cadorisite cu muşcături(până nu-i doare,oamenii ăştia nu simt dragostea)

-mănânc orice(uscat,umed,orez,legume crude / fierte amestecate cu cărniţă,1/4 de ou fiert tare amestecat cu o linguriţă de brânză de vaci,lapte,apa…şi mai vedem noi…poate încerc şi fructe(nu prea bogate în zahăr)

-mă prezint proaspăt spălat(15 iunie 2011) cu şampon adecvat.Aş povesti un pic,dar mă apucă fiori umezi,iar Rodi mi-a spus că nu-i frumos.N-am muşcat,nu m-am zbătut,dar parcă doream să scap…am cam udat-o,dar nu s-a supărat.Nu credeam că e aşa…Adevărat grăiesc că am mai sărit eu în apă,lovesc apa cu laba…dar să fiu ud tot şi să arăt ca un Sfinx nu mi-am dorit niciodată.E chestie de imagine!Dar nici rău n-a fost…

-sunt vaccinat,deparazitat pe toate părţile,nu mai sunt bolnăvior…asta trebuia să subînţelegeţi!

-era să evadez o dată pe geamul de la balcon(eram deja pe pervazul de afară) şi altădată la bucătărie…dar i-am văzut groaza şi m-am lăsat prins(acum baricadează tot)

-muşc piele de om…îmi place şi nici ei nu se supără(prea tare),profit şi eu de dinţii ăştia de lapte….

-am semnalele mele,iar Rodi ştie când mie foame/sete/n-am chef,mi-e somn,mă apucă de nebun,mă doare burta…etc

-i-am ronţăit ciucurii de la ia aia nouă…mă mir că nu m-a certat

-doar când mi-e somn mă las mângâiat fără gânduri secunde…

-sunt foarte curios,nu mă poate opri nimeni de la explorat(asta presupune şi săritura în adâncime….)

-am locurile mele preferate de dormit(pe primul raft din bibliotecă,e mai întuneric acolo…,sub pat în căptuşeala canapelei,pe pervazul balconului(unde Rodi mi-a pus şervet gros şi moale)….dar se pare că de cele mai multe ori sunt trimis în baie în coş pentru că muşc,alerg şi sar pe Rodi la ore nepotrivite(uneori mi-a ingăduit năzdrăvăniile până la ora 5 dimineaţa,când nu a mai rezistat şi am ajuns în baie…)

-torc frumos(mi s-a spus de multe ori),nu şi când mi se taie unghiile(Rodi mă fraiereşte mereu…nu ştiu cum face şi iar sunt fără unghii,cu toate că am promis că doar cutia de ratan mi-e destinaţia ascuţită,că nu mai sar la picioarele ei de se împiedică şi cade(sper să pot),că nu mai sar pe ea de face infarct)

-nu sunt pretenţios,mă joc cu orice(de la ghemotoacele de hărtie aruncate când scrie în caietele ei colorate,până la mingi de toate soiurile,cârlige,rezerve goale de stilou,mătura,ciucuri şi ghemuri,fire…

-mă ascund mereu….nu pot explica de ce….doar că-mi place ca eu să ştiu tot despre ei,nu şi invers!

-uneori încerc să mă sui în locurile nepermise,atunci sunt dat jos cu viteza luminii(am auzit că-i mare rău)

-să-i mai fac pe plac,mă las periat 1 dată pe săptămână,dar nu scapă ea nemuşcată…

-ador pungile,cutiile…se tot joacă cu mine,ba chiar mi-a confecţionat o cutie cu mai multe găuri…

-am scăpat ceva?în mod sigur…revin însă….am uitat şi de scrisoarea de intenţie…

-ah,nu vreau să omit,am 3 luni şi jumătate

16 răspunsuri

  1. M-aţi convins! (de parcă mai era nevoie): Muşeţel e un motan de mare clasă. 🙂
    Nu doar că e foarte frumos – zic eu, dar zice mai ales Missouri – este şi un fin observator: „Până nu-i doare, oamenii ăştia nu simt dragostea”. 🙂

  2. NU POT CREDE :)))
    miaoooooooooo HAIOSULE, cum o poţi lăsa să-ţi taie gheruţele?
    nţ, nţ. nţ…
    te adorămmm, Snejinkuţu-ţi trimite motănisme pe care doar voi le ştiţi, de, da’ zic şi eu: pupăceli pe urechile expresive, ochiosule 😀

    • Sărut-mâna,iar lui Snejinku mustăceli stufoase!
      Să mă vedeţi cu urechile pe spate când atac,bag groaza în pielea lor…
      Of,da….unghiuţele mele frumos şlefuite le pierd o dată la 2 săptămâni!
      Miaauuuuuuuuuu 😛

  3. cine mi-a halit comentariul ? 🙄

    • Cred c-a mers mai întâi la Motănescu la triaj…se mai bagă şi el pe aici,că vede că-i vin motani şi pisicuţe în vizită!
      Rezolvat-am…

  4. Esti un mult mai mic Maru.Amandoi iubiti cutiile.

  5. ce sa miau fac p’afara fara Rodi, nu gasesc papa ca in casa, baita nici atat, razboaie mai in gluma asa afara e greu sa le imaginezi, nu e niciun calculator sa bat si eu cu piciorusu’ asa ca m-am gandit mai bine si raman acasa, chiar de-i fereastra wide opened! promit pe cuvantul meu de motanos: miaaaauuu!

  6. te faci frumos motane. dar nu inteleg, de ce cosul tau e in baie?

  7. cosuletul din baie e pentru noaptea tarziu…cand nu las pe nimeni sa doarma si sar pe fetele lor,ii musc,alerg….in rest stau pana la 2 noaptea in casa,si am locurile mele de somn,ce sa le fac daca sunt noctambul!?

  8. Ce motan destept! Scrie frumos Musetelul:P

  9. Vai,ce dulce e! Nu ar vrea el asa sa schimbe domiciliul vreo 2-3 saptamani.Sa-mi mai dea si mie niste batai de cap :)))

Lasă un răspuns

