Buletin meteo-sensibil:Einbahnstraße

Foto

Parc plin de copii la amiază.Umbră deasă.Bănci ocupate până la refuz,mai aveau puţin şi aveau nevoie de suprapunere.Găsit loc.Ea fuma lângă mine,dar nu-i bai,i-am permis tăcut,din ochi.Ceasul cronometra drumul spre casă,înainte să apuc să-mi fac curaj prin dogoarea asfaltului.Căldura ştie,n-o iubesc prea tare.

Discuţii pe aceleaşi subiecte.Nimic surprinzător despre persoanele în cauză.

Metode culinare de reducere a stresului.

Încercări onirice.Nimic serios.Totul sacadat până la epuizare.Limita tulburărilor neuro-vegetative e în alarmă.

Programări ce s-au dorit urgente,amânate însă.Altele uitate.Timpul încurcă conexiunile şi pune răbdarea la încercare.Re-programez viitorul la o dată convenabilă.Va răspunde ocupat,mai mult ca sigur.Voi încerca însă…

Poate încerca cineva să te sune de trei ori,iar când suni înapoi să vezi ce doreşte necunoscutul împricinat …să te întrebe candid:dar cine eşti?Am închis!

Trebuie neapărat să caut alifie contra ‘dinţilor motăneşti’.Ah,nu pentru dinţi,pentru pielea mea.Eu cu rănile,el cu joaca….Aproape zâmbesc.

În anumite chestiuni e clar că nu există timp,sau nu unul cunoscut mie.Nu contează,aştept…

Proiecte frumoase la orizont.Unele acum,altele altă-dată….Plecări.

Seara târziu,până şi sufletul e fumat de ţigările lor.La o băutură amară şi la făcut de zgărdane în aer liber semi-acoperit e mai greu să-ţi dai seama…

Frumos.

Cu toate astea,obositor.

Suflet gol.

8 răspunsuri

  1. Acum cateva zile am stat intr-un parc aidoma celui descris de tine.
    Aceleasi senzatii, Rodica.
    S-ar putea ca acele rani pentru care ai nevoie de alifie sa fie singura dovada a realitatii. In ce ma priveste, asa stau lucrurile: stiu ca ceea ce ma inconjoara este real, pentru ca ma doare. Cand nu doare, e vis.

  2. dupa ce renunt de tot (ca acum na, e cald!) la fumat si ma voi gasi fie si-ntr-un parc plin (de insi), viata, voiosie, joaca (a celor mici, tineri si batrani) si va fi cazul a ocupa o banca unde fumaciosii sa-si dea-n petec, am ipotetic cel putin doua alegeri la dispozitie la care sa recurg: fie imi sustin recenta abstinenta ce se cere respectata fie si de catre cel deja aflat pe banca unde eu ajung a sade (obosit probabil, altfel nu aleg sa iau loc!) dar cu tigara aprinsa!- fie gasesc ca banca nu e bine pozitionata pe un asemenea soare, deci nu e umbra, n-are rost a te opri, mai ales daca te afli in miscare!
    alifie din aceea pomenita de tine, nu am cautat sa gasesc, dar ma gandisem la un alt procedeu prin care atata vreme cat animalu’ e mic si gresit directionat de impuls sa nu am si eu de suportat urmele erorilor lui! iar procedeul ce mi-a vajait suddenly fu pilirea dintilor, dupa care gandindu-ma ca pregatire stomatologica animaliera nu posed si de grija vreunor complicatii fara intentie alt gand imi batu la usa: taierea gherutelor, nu de tot ca nu-s sadic, ci scurtarea lor si eventual si pilirea usoara, ca sa nu mai lase urme…

    • Gheruţele sunt tăiate,deci nu există pericol!Doar dinţişorii!Cât despre fumat,tipa era cu mine de vorbă,nu era p străină… 😛

  3. deci, desi ceva din comportamentul celuilalt de langa deranjeaza mai mult decat ar putea explica cineva, caci reactia adversa a organismului nu are nevoie derationalitate pentru a explica ceva atat de evident, apare ceva mai puternic in omul din tine care-i accepta seamanului ceva-ul care fiindu-i alaturi ca proximitate ii produce nu tocmai bine, chiar si lui! e sublim!

  4. Dupa ce-si schimba dintii de lapte-care-s ca niste ace-s-ar putea sa se mai schimbe cite ceva .Si oricum,aproape zimbesti.

Lasă un răspuns

