(D)os(ar) al tăcerii.Brâncuşi.

Sărutul naşte tăceri.

Ce-ar mai putea fi adăugat dincolo de gest?

Odihnă ochilor mei închişi înspre înăuntru.

Dialog mut şi vise întrerupte de muzici abia şoptite.

Aşteptări bilingve.

Tăcerea e aşteptare.

A cuvintelor,

a rost(u)irilor,

a şederii,

a împreună locuirii,

a liniştii  de din-colo […]

O parte ştie ceea ce nu vede,

simte ceea ce nu cunoaşte,

vrea,

Aceeaşi parte e la plural,

dar sună (deocamdată) a singular,

gramatică simplă a aşteptării.

Şi eu

VOI FI ACOLO ,AŞTEPTÂNDU-TE.

Înălţimea din totdeauna m-a ameţit,

aşa că am schimbat unghiul.

Ce-i drept realitatea e un punct,

punctul meu de vedere,

şi puţin din orice altceva.

Aşa,măcar arată a scară,

a mers şi-a mişcare.

Şi nu mai e nevoie

de medicaţie suplimentară.

La umbra plânsului din sălcii,

(căci ochii au fost nevoiţi

să oprească imaginea),

a mai rămas timp

de-un pas

pe loc.

Jiul a apropiat cerurile,

distanţele

şi

amintirile le-a făcut prezent.

A fost..

un moment

de od(t)ihnă.

(Şi-)a trecut.

(Ce putere are…)

10 răspunsuri

  1. inspirat sau frrumos, nu stiu…

    dar imi place

    cinva, am citit asta:
    ‘labirintul este rugarea infinitului’ -C BRANCUSI

    • cuvintele…duc mai aproape sau departe mai rău….ele apropie sau aduc departele aproape;greu de definit.
      cu adevărat,suntem în labirint!

  2. Săruturile trec doar prin poarta viselor
    Masa elementelor: apă- din ochi, aer- din oftări, pământ- pt. că în el sunt toate(la masă sigur nu sunt), foc- din inimi
    Oricum, încă sunt prea multe scaune…
    Cădere
    Verde plâns
    Albastru pătat cu nori

  3. Ma mangaie ideea infinitei care coboara trepte-trepte pana jos. Trebuie sa ajung si la Masa Tacerii,iarasi. De aici, a vorbi la masa asta, mi se pare o imposibilitate. Totodata tacerea nu mi se pare o porunca, ci doar o stare care se instaleaza cu de la sine putere in oricine. Foarte bine-venite fotografiile si comentariile tale.

  4. Eu la poarta sărutului mi-am luat prima palmă de mi-au dat lacrimile , asta fiindcă m-am dat fudul în faţa unei frumuseţi pe clasa a 6a şi am încercat să o sărut , a doua palmă a venit de la dirigintă , dar după ceafa , fiindcă am zis ca dacă tot avem masă , de ce să nu ne aşezăm şi să mâncăm ?

    P.S. pe acel dig am vrăjit-o pe fată să facă poza cu mine , deci papagal aveam 😀

  5. A stii sa astepti e o arta…

Lasă un răspuns

