ziua în care (toţi) sunt(em) mic(i)ă

Cine poate şti

Ana Blandiana

Cine poate şti
De unde vine vara
Şi încotro se duce
Cântînd
Caravana ei verde şi aurie?
Unii zic c-ar veni
Din pământ,
Că-şi trage povara,
Fierbinte şi dulce,
Din bostănărie,
Că se naşte în pepenii verzi,
În miezul lor
Strălucitor
Ca un palat
Luminat
De rubine,
Cu pereţi
De porfir şi nestemate
Şi cu pardoseala purpurie.
Tot ce se poate,
Dar mie
Mi-a spus o fetiţă cuminte
Că-şi aduce aminte
Cum vara vine din copilărie,
Şi cum,
În miros de lapte, de fân şi de fum,
Alunecă de-aici,
Trasă de fluturi, de buburuze şi de furnici,
Înspre bunici.


Foto

6 răspunsuri

  1. foarte expresiva poza!

  2. Toată cartea asta e genială! Eu le știu cam pe toate pe de rost de cât i le tot citesc (deja am trecut la recitat) băiețelului meu. Încă nu ne-am plictisit nici eu, nici el, dar eu tot stau și mă minunez câtă magie poate exista în lumile cuprinse-n versurile astea…
    La mulți ani, Rodica!

  3. La mulți ani, copilului din tine și celor din viața ta! 🙂

Lasă un răspuns

