Din seria:’Ce frumoasă sunt şi câtă treabă am!'(2)…azi „Ad aquas Herculis sacras ad Mediam”

Foto:centaur101

Cum tot aveam atâta treabă,ce mi-am zis….puţină relaxare nu mi-ar strica.Aşa că am fost luată pe sus de gândul ce mult chinuise mintea mea şi m-am îmbarcat în mijlocul de locomoţie care oricum s-ar deplasa,tot rău îmi face.Şi m-am dus să stau de vorbă cu uriaşul meu drag,ce uneori îşi spune Hercules(din facultate mă tot aşteaptă,aşa fidelitate…).

Drum frumos,fotografii pe parcurs!

Bucuria aproape totală a fost aproape domolită de mâinile dibace ce mi-au frământat temerile,cum n-am crezut a se putea.Îmi povestise un prieten de masa ‘lui Procust’,dar nu mă gândeam să fie aşa.Şi pe faţă şi pe spate şi mai ales prin locuri greu accesibile,cu capul în grota lumii de dincolo,unde se scurg toate şi unde nu ajunge nici sângele.Unsori din belşug şi o mare de şocuri tactile făceau glasul să rămână în teacă.Nu ştiam ce anume m-a răpus.Gândul că el poate sau neputinţa de a-mi da seama ce (mi) se întâmplă.Plantele agricole,chiar tehnice, ce-mi acopereau simţurile s-au evaporat.Nici nu ştiu unde,cu toate că nu-şi schimbaseră locul.Erau şi nu le simţeam.Mă aflam în locul nepotrivit,cu voia mea însă!E greu să fii de acord cu ceva ce nu poţi prevedea cum se termină.Doream să opresc totul în anumit punct,dar nu ştiam că pot decât după ce a terminat.

Recunosc că am coborât mult vârsta bipedă.Parcă atunci (încă)învăţam ce-i cu axele.Nu ştiam la ce-mi mai folosesc picioarele,dacă tot îmi repetam cine urmează să ia locul înapoi pe podea.Raţiunea a funcţionat mult mai târziu,când ajunsă din nou pe axa confortului mi-am repetat că putea fi mai rău!

Am cules informaţii de la cei/cele ce au trecut prin furtuna alectromagnetică a muşchilor săi.Nu (le) fusese la fel.De ce?Oricum nu mai are cine să-mi răspundă…

Să fi fost oare Hercules?Eu mi-am imaginat oricum altceva….

Asta e,apoi am plătit…

Lasă un răspuns

