Claudia vă ajută să faceţi cadouri personalizate!

Claudia,draga de ea,scrie frumos pentru copii dar şi pentru părinţii lor!Ce ziceţi?Un cadou frumos de 1 iunie!

Dragi părinţi,

Ştiind că se apropie Ziua Internaţională a Copilului, am încercat să găsesc ceva special pentru ei. Mi-a trăsnit ideea de a scrie poveşti personalizate pentru copiii dvs. Îmi scrieţi ce pasiuni are copilul dvs., vârsta, iar eu scriu o poveste specială pentru el. Fiecare copil va avea propria poveste. Mă voi strădui ca şi prezentarea să fie într-o formă deosebită.

Poveşti personalizate puteţi comanda şi pentru copiii prietenilor, fini, nepoţi etc. la zilele lor onomastice.

Pentru uzura neuronilor mei, am hotărât ca preţul pentru o poveste să fie de 15 lei.

Este o propunere. Ce părere aveţi? Pentru comenzi, îmi puteţi scrie aici: claudia_groza@yahoo.com

Mulţumesc mult că îmi citiţi Poveştile Lizei.

Vă aştept cu drag!

3 răspunsuri

  1. Multumesc din tot sufletul. 🙂

Lasă un răspuns

