Cum mi-am petrecut ‘sfârşitul lumii’

Foto:Kvikken

Al meu nu,al altora poate,sau chiar al lui mai mult ca sigur!Pastor parcă,nu?

Vineri am aflat şi eu,ultima ca întotdeauna,că ‘mâine’,adică astăzi se întâmplă de-un sfârşit global al lumii….nu fâşii,nu,…total!Sursa demnă de încredere nu putea fii alta decât OribilTV.Toţi ştiau,copii-tineri-bătâni,mai puţin eu!Am aflat,adică am fost anunţată,spre binele meu,în ultimul moment.Poate că o fi fost penultimul,nu mai ştiu,deoarece am încercat să par îngândurată.Ciudat lucru,nu mi-a ieşit!Cum s-or fi pregătit alţii nu cunosc,doar cum m-am nepregătit eu,încerc să spun.

Ca de obicei,cu ale mele;ca de obicei par ce nu sunt pentru alţii,pentru mine…pentru exterior.

Am păstrat rutina,ca brumă de contact cu realitatea.Apoi am luat drumul roţilor rapide spre înaltul,unde sunetele devin căuş iar paserile duhuri.

Am fost martoră la vinderi de suflete,la comerţ cu nimicuri şi am contabilizat grija cu care se pavează iadul de dincolo până-ntr-acolo.De ce martoră?Pentru că distanţa era destulă pentru ambele părţi şi petru orice altceva.

Răul nu-şi face cuib în orice  loc.Mai întâi deretică,parfumează,dă impresia de aerisit.Apoi pune muzică şi face ca locul să pară locuit.Răul nu vine singur,e mereu însoţit de oameni.,Azi,ironic chiar,s-au înghesuit mulţi la eveniment.Căderea a fost obişnuită.Dar se pregăteşte căderea cea mare…

Sfârşitul?Vine când nu face parte din plan…

10 răspunsuri

  1. Ne gandim prea mult la „sfarsit” si prea putin la „judecata”.Sfarsitul de care vorbim e numai o „trecere”…
    Timpul se scurge în defavoarea noastra pentru ca ne apropiem si ne îndepartam de Dumnezeu cu fiecare zi; el nu merge decat într-o directie.

  2. O schimbare fara directie?

  3. Eu sufar schimbarea si schimbarea este timpul, deci eu sufar timpul.Dar el ce sufera? Cu ce se schimba daca el e schimbarea? Cu noi?

  4. 🙂 Deci nesfarsim azi? Am zambit de-a binelea. Dar ma intreb daca nu o fi murit de rusine cel cu profetia clandestina. Poate ca un astfel de sfarsit i se nazarise si l-a supradimensionat nitelus, na… asa… de efect.
    Mi-a placut incheierea. Nu sunt tare in nimic si mai ales in discutii eshatologice. Sfarsit, nesfarsit…omul si planurile lui, Dumnezeu si planul Lui…

    • Planurile noastre nu sunt planurile Lui…
      E atât de trist sub soare;genetica asta n-a reuşit să ne ajute să acumulăm informaţii preţioase de la o generaţie la alta,care să ne înveţe să transformăm experienţa în cunoaştere!Nu ştim mai nimic,iar ce ni se pare că ştim nu ne foloseşte,căci Dumnezeu e în afara opticii noastre mioape..

Lasă un răspuns

