Pentru că orice moment are muzica lui….

Leapşa primită de la Tetris cu muzici din filme mă face nostalgică,dar nu oricum ci foarte-foarte,încât mă simt o babă,trăind din amintiri.

Am să încep cu:

  • Dooley Wilson cu Times goes by din Casablanca,film ce mă face să plâng mut!

  • Raphael cu Cuando tu no estas din filmul cu acelaşi nume ne povesteşte cum doare

  • Tangoul Por una cabeza din filmul  Scent of a woman aruncă dragostea dincolo de simţurile acceptate

  • Muzică din M.A.S.H.,cât am iubit şi iubesc serialul ăsta…

  • Au fost atâtea ploi,încât am început să-i cânt… Singin’ in the rain cu Gene Kelly

  • Am să-i cânt şi Homecoming împreună cu Zbigniew Preisner ,aşa ca în When a man loves a woman

  • Şi de ce nu,am să-mi cercetez sufletul,să văd ce mai găsesc în el…mă ajută şi Vonda Shepard cu Searchin’ my soul(cică a ajutat-o şi pe Ally McBeal)

Of,sunt în urmă cu lepşele astea…mă mai aşteaptă una de la Otilia,mai rămâne să mă hotărăsc ce şi cum mi-au trezit amintiri ,cărţile citite….

Mulţumesc Tetris! 🙂

7 răspunsuri

  1. Eu multumesc!
    Si eu am iubit MASH-ul, dar nu am revazut nimic din el, desi intre timp am facut rost de cam toate episoadele. Toate melodiile Vondei din Ally imi plac la nebunie si Casablanca e pe lista, tangoul … observ multe gusturi comune 🙂

  2. Mmmmm, ce faine!!! M-am topit de la Casablanca şi m-am regăsit abia la Vonda Shepard 🙂 Mulţam!

  3. Mama mi-a zis de M.A.S.H. , la început am fost cam sceptic , dar apoi a venit şi râsul . Am văzut primul sezon , al doilea îl încep mâine . Şi că tot era vorba de muzică şi de moment , iată ceva ce cred eu că se potriveste :

    you can’t have one without the other !

  4. P.S. trecusem peste scent of a woman , extraordinar film , Pacino arătând iar lumii de ce este in stare..

Lasă un răspuns

