Muşeţel trăiască!

Bucurii ultime(6 mai):

Later edit:foto cu Muşeţel( la 10 min.după ce a ajuns acasă, ora 21,1 mai 2011)

Micuţ,drăguţ,altfel de cum mi s-a promis,dar cum nu dau înapoi,acum e al meu.Urma să fie o ea,dar e un el!Şi îl cheamă Muşeţel!Nu,nu e doar rimă.M-am fâstâcit şi nu mai găsesc cablurile.Până apar pozele,îi fac o mică descriere:

  • un ghemotoc portocaliu cu alb(cam murdărel,dar nu-l pot spăla 5 zile,cât face injecţiile)
  • mi s-a spus că e metis birmaneză cu europeană,l-am gasit mai mult european(aşa a notat şi medicul)
  • are 2 luni
  • 700 g.
  • cu niscaiva probleme,are sinuzită şi conjunctivită,e în tratament!
  • papă bineeee,apa a trebuit să i-o pun în măncare,altfel nu ştia la ce foloseşte…aşa a lipăit-o imediat!
  • a plâns tare-tare la injecţie
  • era să adoarmă în litieră,nu prea ştie la ce foloseşte
  • o bună bucată de timp a stat sub canapea,în căptuşeală
  • doarme pe lăbuţe,ca un bebeluş
  • tare dulce ghemotocul mic
  • ştiu că nu ştiu (mai) nimic de(spre) el
  • mi-e teamă să nu-l supăr
  • teama mea mare e:ceeeeeee măăăă faaac cât sunt plecată?
41 răspunsuri

  1. Trăiască!!!
    Era și cazul să apară!
    Poze, poze!

  2. Sa-ti traiasca! Sa-i porti viitoarele semne de buna purtare cu mandrie.

  3. teama mea mare e:ceeeeeee măăăă faaac cât sunt plecată?
    raspuns: iei musetelul cu tine!

  4. un motan cotosman?
    sa tii minte cit de smerit e mnealui acum, si sa vezi cine va fi peste 1 an fix!

    daca lipsesti 1 zi, sta singur.
    daca e vorba de mai mult, trebuie sa gasesti pe cineva unde sa-l lasi sau chemi mama, tata, bunici sa stea cu el.

  5. Să-ţi trăiască, Rodica! 🙂
    Cât eşti plecată va dormi.

    • Mă simt ca o criminală…căt sunt plecată îl ţin în baie,inchis…cu tot ce-i trebuie,dar închis.Am să-l las liber,când sunt plecată,atunci când voi fi sigură ca e cuminţel…Ieri a făcut în litieră,astăzi cât am fost acasă a fost liber în toată casa şi a preferat holul bucătăriei….cred că-i mut acolo litiera.Azi,mă doare capul şi-mi miros nările a clor,la cât am dezinfectat pe unde a făcut(bine că e gresie)….

  6. sa-ti traiasca….te invidiez-tare mult mi-as dori un pisoi…

  7. vaiiiiiiiiiiiiiiiiiiii
    ce emoţii am, mai că plîng, pui mic şi drag
    deja îl IUBESC mulllttt, mulllttt
    Snejinka toarce de plăcere lîngă mine
    doi motani, ce BUCURIE 🙂

  8. Felicitari pentru articol! Mi-a placut mult.

  9. Sa te bucuri de el!… si lasa ca se descurca el, singurel, acasa 🙂

  10. Sa-ti traiasca si sa te bucuri de el! Ai cam intrat la stapan 😉

  11. Ce dulce eeeeeeeeeeeeeee !!!!!!
    Sa-ti traiasca si sa-ti bucure zilele. Nu-mi amintesc sa-i fi dat apa pisoiasului meu la doua luni, papa laptic. In mod normal trebuie sa stai cu el acasa primele 3-4 zile; daca nu poti si-l lasi singur acasa pune mai multe litiere(al meu avea una in sufragerie si una in bucatarie), trebuie sa-l inveti niste smecherii pe care le invata in mod normal de la mama lui; si nu lasa lucruri importante la indemana lui(pe masura ce creste sare pe scaune, pe masa, pe bufet, in special cand este singur).

    • M-am dumirit şi eu cum e cu apa :)))
      Eu n-am mai multe litiere,dar o mut în funcţie de locul în care stau mai mult.. 😛
      Să fii văzut cum se uita la mine cum îl învăţam să facă la litieră,scărmănam nisipul….apoi a făcut şi el la fel.Cuminţelul,a învăţat repede!

  12. Sa-ti traiasca, este atat de frumos. Cum te descurci cu el? Mi-as dori si eu unul in apartament dar nu stiu ce sa fac, ceva sfaturi?

    • Mulţumesc!Pe zi ce trece descopăr ce bucurie e motănelul ăsta,şi cât am pierdut în copilărie că nu m-au lăsat ai mei să am `companie`…
      Sfaturi?N-am.Învăţ şi eu cu el…de-ale pisicilor!

  13. nu trebuie sa-i muti litiera, il derutezi.
    il lasi sa faca pisu/caca unde vrea el, apoi iei cu hirtie igienica, si pui hirtia si restul in litiera.
    il iei si-l duci la litiera sa miroasa, apoi se va duce singur, dar lasa-i acolo ce a facut sa recunoasca mirosul. prima data cind s-a dus singur, inseamna ca a invatat.
    dar sa fie un singur loc.

    poti sa-l si urmaresti, va fi un moment cind miauna, si alearga de-a lungul peretilor, ca nu stie ca sa faca si sgiriie mocheta. atunci vrea la litiera si il duci tu acolo. restul stie singur.

  14. clorul e afrodisiac, le place la mitze. poate cu otet?
    ai grija la alte solutii de sters ca produc alergii.

    • Slavă Domnului,de duminică,de când îl am şi până acum a făcut doar în litieră,care a rămas în baie(nu am mai mutat-o)…şi ştie şi el asta!

  15. ce frumos e Musetelul, si ce micut, mi se rupe inima! sa-ti traiasca, tare dragut ai scris despre el, cred ca deja il iubesti. 😀 si daca-i pe asa, n-o sa-l superi, caci el o sa simta ca il iubesti. 🙂

  16. burtica? 😀 cum poate sa aiba burtica un miniMusetel? 🙂 observ ca are si ochisori acum, ceea ce inseamna ca i se duce conjunctivita. si daca se joaca e clar pe calea cea buna.

  17. Musetel sufletel… Are ochi frumosi, de copilas… 🙂

  18. Cât e de dulceeee!
    Pls, ţine-ne la curent cu evoluţia şi cu năzbâtiile că de câţiva ani mă tot bate gândul să-mi iau şi eu un mâţ mic, dar mă tot gândesc la cât ar sta singur şi la ce nebunie aş găsi când aş veni acasă :))

  19. în sfârșit!ți-ai luat pisic!dar ce frumos e!eu sunt sigură că o să vă înțelegeți tare bine ,să nu te îngrijorezi cât ești plecată.vei găsi veioze sparte,cărți sfâșiate,mobile zgâriate,nimicuri din astea.hei,gluuuumesc!o să stea cuminte ca o păpușă,cel mai probabil va dormi.dar să-ți trăiască și să te bucuri de el 😀

  20. Sa-ti traiasca! 🙂
    Aici gasesti 30 de lucruri neobisnuite despre el.Daca-i adevarat ca pisicii dorm pana la 18 ore nu trebuie sa-ti faci griji 🙂

    http://www.descopera.ro/natura/5717757-30-de-lucruri-neobisnuite-pe-care-nu-le-stiai-despre-pisici

Lasă un răspuns

