Asta,ca să ştiu de ce a(ve)m pofte!


Foto:eyeofrae

Când vă este pofta de…
În realitate, organismul are nevoie de…
Iar cele mai sănatoase surse alimentare sunt…
Ciocolată Magneziu Alune, nuci si seminţe de in, dovleac, floarea-soarelui, susan etc., legume şi fructe
Dulciuri Crom Broccoli, struguri, branză, fasole uscata, ficat de mânzat, carne de pui
Carbon (Carbon + hidrogen + oxigen = carbohidrat/glucid) Fructe proaspete
Fosfor Carne de pui, de vita, ficat, peste, oua, produse lactate, nuci, legume si cereale
Sulf Hrean, legume crucifere (varza, conopida, broccoli, napi, gulie)
Triptofan Brânză, ficat, carne de miel, stafide, cartofi dulci, spanac
Pâine Azot (Nitrogen) Alimente hiperproteice: peşte, carne, nuci, fasole
Gustări grase, uleioase Calciu Muştar, broccoli, verdeţuri, gulii, brânză, susan
Cafea sau ceai Fosfor Carne de pui, de vită, ficat, peşte, oua, produse lactate, nuci, legume
Sulf Gălbenuş de ouă, ardei roşu, usturoi, ceapă, legumele crucifere (varza, conopida, broccoli etc.)
NaCl (sare) Sare de mare, otet din cidru de mere (in salata)
Fier Peşte, carne de pui de ţara, cireşe negre
Alcool si „droguri usoare” (plante şi substante cu efect psihoactiv care nu provoaca dependenta) Proteine Carne, carne de pui de ţara, fructe de mare, produse lactate, nuci şi alune
Avenina Fulgi de ovăz, granola
Calciu Muştar, broccoli, gulii, branză, susan, legume
Glutamina Suplimente cu glutamină, suc proaspat de varză
Potasiu Măsline negre, cartofi, verdeţuri
Gheaţă Fier Carne, peste, carne de pui de ţară, cirese negre, verdeţuri
Băuturi carbogazoase şi energizante Calciu Muştar, broccoli, gulii, produse lactate, susan, legume
Alimente sărate Clor Lapte proaspăt de capră, peşte, sare de mare nerafinată
Citrice Magneziu Nuci si seminţe crude, legume si fructe
Preferaţi consumul alimentelor lichide, nu al celor solide Apa Apa cu lămâie sau lime (limonadă). Consumaţi 8-10 pahare, zilnic.
Preferaţi consumul alimentelor solide, nu al celor lichide Apa Aţi fost deshidratat/ă o perioada lungă de timp, fapt care a contribuit la pierderea senzatiei de sete. Se recomandă consumul de apa cu lamaie sau lime, 8-10 pahare pe zi.
Băuturi răcoritoare Magneziu Nuci, migdale, ananas, afine
Pofte premenstruale Zinc Carne rosie, fructe de mare, legume rădăcinoase si cu frunze (salata)
Pofte alimentare generale Silicon Produse oleaginoase (nuci, seminte, alune); evitaţi produsele cu amidon rafinat
Triptofan Brânză, ficat, carne de miel, cartofi dulci, spanac, stafide
Tirozina Suplimente cu vitamina C sau portocale, legume şi fructe cu coajă de culoare rosie
Lipsa apetitului alimentar Vitamina B1 Nuci, seminţe, fasole, ficat şi alte organe
Vitamina B3 Ton, carne de vită, de pui, de curcan, carne de porc, seminţe şi legume
Magneziu Nuci, migdale, ananas, afine
Clor Lapte proaspăt de capră, sare de mare nerafinată
Tutun Silicon Produse oleaginoase (nuci, seminte, alune); evitaţi produsele cu amidon rafinat
Tirozina Suplimente cu vitamina C sau portocale, legume şi fructe cu coajă de culoare rosie
Anunțuri

7 răspunsuri

  1. FAC LISTĂ şi uit unde o pun
    îmi promit 🙂

  2. Cred ca am un deficit imens de magneziu, la cata ciocolata as manca … 🙂

  3. La plimbare prin blogosferă (7)…

    Cum m-am văitat deja, mutarea blogului şi editarea aferentă mi-a mâncat o grămadă de timp şi de nervi, aşa încât, în ultimele săptămâni, plimbările mele prin blogosferă au fost foarte scurte şi rapide, de genul “punct ochi, punct lovit”. Da…

  4. […] ne destupă minţile desluşind nevoia reală a organismului ascunsă în spatele unei pofte care ne păcăleşte. Citiţi şi vedeţi cum pofta de dulce, de exemplu, ascunde , de fapt, nevoia […]

Lasă un răspuns

Completează mai jos detaliile tale sau dă clic pe un icon pentru a te autentifica:

Logo WordPress.com

Comentezi folosind contul tău WordPress.com. Dezautentificare / Schimbă )

Poză Twitter

Comentezi folosind contul tău Twitter. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Facebook

Comentezi folosind contul tău Facebook. Dezautentificare / Schimbă )

Fotografie Google+

Comentezi folosind contul tău Google+. Dezautentificare / Schimbă )

Conectare la %s

%d blogeri au apreciat asta: