Cronica zilei:Tartă (în)genuncheată

Foto:BuddhaRocks

Să vezi tu, comedie…!Nu că aş fi eu grija întruchipată,nu că aş avea mersul de gazelă,nu că aş fi atentă la tot ce mişună în jurul meu…nu că,…o groază de alte amănunte,dar uneori e prea de tot.Şi asta,după o noapte în care somnul a cărat o mare frică-n spate,nu mă întreba de ce.Dar frică d´aia de parcă totul se sfârşeşte şi altă cale nu-i.După o noapte în care aproape am păzit tarta minunată(chiar minunată!) pe care-am făcut-o inspirată de blogul ˝Ciocolată şi zahăr˝(minunat blog,minunată fată).De ce am început să o fac la ore târzii din noapte,din nou,nu mă întreba.A ieşit de poveste,dar existenţa-i efemeră nu mi-a îngăduit grafierea foto.

Cum ziceam,noaptea fu de pomină şi habar n-am cum a trecut.Poate că a durat cât o sincopă obişnuită de-a mea.Nimic nou.Dar ziua se anunţa şi mai şi.Tarta asta minunată(căci mai rămasese o bucată,cât să fie împărtăşită) urma să facă o scurtă călătorie.Condiţiile au fost favorabile.Vremea frumoasă.Eu,ce-i drept,nu mă ridicam la valoarea operei mele.Dar,nu-i bai,şi asta mi se mai întâmplase.Oricum,drumul era uşor,cunoscut şi aş putea spune chiar previzibil.Aşa credeam atunci,când calea aproape suna a uşă deschisă.Doar că a urmat o curbă,cunoscută şi ea;şi un mic obstacol,de ăsta chiar uitasem,şi maaaare mi-a fost uimirea.Apoi durerea,ce-i drept,apoi râsul prostesc,apoi….Am ajuns cu greu unde,mai că uitasem că trebuie să ajung.Mi-am spălat rana…Am rămas cu durerea.Nu,nici de aici n-am foto!Nici nu-mi mai amintesc când am mai căzut aşa,ştiu doar că a urmat ceva,nu mai ştiu ce insă…

Măcar tarta a ajuns întreagă!

