You should know up front:this is not a love story,is only… ‘500 Days of Summer’

Draga,

de cand te stiu,parca de-o viata.Imi vine sa cant pe strada,dansul nu mai e o problema.Iar eu parca seman din ce in ce mai mult cu Harrison Ford.Ai observat?Iar tu,de cand esti cu mine,nu mai esti asa obsedata…de ordine!Faci lucrurile alandala,te imbraci pe fuga,facem nebuniii in Ikea.Dar,chiar,stiai ca e o familie de chinezi la noi in baie?

Nasti in mine arhitecturi nebanuite;ma simt ca o parcare cu o singura masina!Observ detaliile.Liftul nu mai e ce a fost,poate fi atatea!De cand sunt cu tine…Dar mai bine iti desenez!!!Mi-e teama ca ti-e teama de atatea lucruri si nu le pot(i) imparti cu mine.Au fost momente cand am simtit cum ti se prabuseste zidul,momente in care parca eram deja inauntru,dar m-am inselat…

Am o sora mai mica,de multe ori imi pare mai mare.ce m-as face fara ea?!Imi ofera cultura sentimentala pe unt de arahide,intre doua meciuri de fotbal,ale ei…

Suntem,adica eram,fericiti.Nu conta unde ajunge(a)m,cel putin asa imi spuneai,iar eu trebuia sa accept.Mereu eram in tunel,cu lumini slabe si cu oboseala ta crescanda,mai ales de cand te-am salvat de paiata aia din bar!

‘I care about you’!Doar atat?ok,bine.Mai bine decat Tourette!Esti chinul si fericirea mea si asta nu-i doar un mesaj de felicitare!Obisnuiam sa ma cufund in ochii tai,cautand inspiratie.Asa a venit si ‘I love us!’.

Cate zile au trecut?Am pierdut sirul.Dar de cand m-ai parasit te vad peste tot,si nu mereu esti tu.Tu,in partea ta,eu peste tine.Nici nu vedeam ca-s geamurile nespalate.Si nici ca ai spus ‘noi avem o gradina frumoasa’.Ca daca intelegeam asta,nu mai dansam cu tine la petrecere,poate ca nici nu mai veneam.Dar puteam eu sa nu te vad?Visam,cu tine pe umarul meu;visai si tu,dar nu la mine…Dansul din mintea mea s-a oprit cand ti-am vazut inelul.Si usa s-a deschis,culoarea a disparut,numaratoarea s-a oprit la 408,ora 7 a.m.

De atunci mesajele de dragoste s-au transformat in condoleante.De parca stii ce pierzi,inainte sa se intample!Eram tocmai bun,seful a sesizat asta…Insa,intre doua pahare de whiskey si multe intarzieri la serviciu,nu mai apucam sa scriu nimic.Mi-am dat demisia!Si…m-am apucat de mazgalit peretele negru.

Stiu,imi amintesc doar partile bune.Asta mi-a zis si sor’mea!Cum de n-am citit semnele?Cum de n-am sesizat ca te oboseam,iar despartirile le pecetluiai cu saruturi…pe obraz?

Mi-am facut planuri.Cum,de altfel si tu.Si nu te pot felicita sincer.Nici nu incerc.E crud sa vad cum te-ai pregatit pentru altcineva cat erai nehotarata cu mine.Tu erai pentru mine,eu nu eram nicaieri…

500.Deja sunt in alta parte.Si uite cum o zi de miercuri(de data asta),23,a fost sa fie…aceea!Si totul n-a fost decat o pura coincidenta.Daca nu ma duceam la interviu in ziua aceea?Dar poate ca n-are rost sa ma intreb.S-a intamplat natural,asa cum dupa ‘vara’ urmeaza ‘toamna’!

Tom

2 răspunsuri

  1. Poate are sa-ti placa si…

Lasă un răspuns

