Viata (e) o mare (pa)caleala!

Uneori prea devreme sau de multe ori tarziu;(in)ceata,cu papucii impleticindu-ma in ciucuri;trezita devreme cu inima-n tricou si simtul golului ascutit imi tot repet ca ‘azi e (inca)o noua zi’!

Azi,impreuna cu echipa Discovery,mi-am iesit din baloane,mi-am amintit cat de mult mi-au placut stiintele(mai ca-mi venea sa raspund eu la toate intrebarile) si am ras la nebuniile lui Berzelius.Bineinteles ca l-am ajutat sa spele Erlenmeyerul cu clabuci si am mirosit toata ziua a acid(ca acida stiam ca sunt,dar nu si ca miros!)

Dupa ce am renuntat la volatilitate,(mi)-am venit pe sine,am impaturit peruca glumeata si ochelarii colorati iar duhul Egiptencei m-a vizitat!Mai ales seara,vad cat de mult ma (pa)calesc!

La voi (cum) a fost April Fools?

2 răspunsuri

  1. fain te-ai pacalit! sintetizand la maximum pot doar sa nu compar descrierea ta cu pacaleala mea, caci un minimum de comun ar fi musai sa se intrevada pentru a face posibila operatiunea! intrucat conditia sine qua non nu e acolo, mai bine si nu doar bine, ci chiar corect e sa nu…
    ei bine, finally, bravo pentru cum te-ai pacalit anul acesta, azi.

Lasă un răspuns

