‘Auzit-am,Doamne,auzul Tau si m-am temut’….

foto:Caravaggio


‘Ruptu-mi-am acum veşmântul cel dintâi, pe care mi l-ai ţesut mie, Ziditorule, dintru început; şi pentru aceasta zac acum gol.’-Canonul cel Mare al Sfantului Andrei Criteanul

9 răspunsuri

  1. Canonul sfantului Andrei, vad ca vorbeste despre goliciunea sufletului… apoi ai si tu mai multa grija pe viitor! Intre timp, ce zici, vedem ce putem rezolva de un rand nou?

  2. Rand de „haine”

  3. Pai normal, dar din moment ce randul cel existent e rupt…? E nevoie de unul …reavan.

  4. Se poate inlocui o haina de cuvinte cu una de mana lui Dumnezeu, nu?

Lasă un răspuns

