Din seria:’Ce frumoasa sunt si cata treaba am!'(1)


foto:jayo1989

Am avut de tras Luna de sfori si am pus-o la locul ei.N-am sters praful din Cale,dar a venit Vantul si a spulberat orice Iluzie.Nu fac fata presiunii,se stie!Nu si nu si nu!Inima in gat,sudori inghetate si papuci alunecosi.Nu rezista nimeni.Stiam.Am sa mananc singura si cealalta bucata de tort.Carii,diabet si tensiune in mansarda.Cu somnul stau tot prost.Imi fac liste de curatenie,de care nu ma tin.Itele sunt incurcate.Am aflat modelul supravietuirii si ma tin de crosetat.Parca era un ochi pe fata,doi pe dos,cat mai multi pe dos,de scos ochii in orice caz!Ma gandesc cum si de ce si cum as putea,sa,orice,mai apoi,nu,dar poate,altadata,oricand,mai apoi,of,candva!Am obosit,dupa ce eram deja obosita.Sita deasa,ciur si poloboc.Nici eu nu inteleg,de ce ar….altcineva?!Maine?Aspir(atii) intens(e)!Apropo,unde esti?

8 răspunsuri

  1. Printre atatea lucruri sa nu pierzi ce ai mai important!

  2. Si titlul si întrebarea de la final sunt trimiteri spre posibile raspunsuri la „Ce ai tu mai important?”, dar pentru ca am discutat odata ceva, acum nu voi spune alt „ceva”.Privirea si aspectul amagesc, mintea mai are o sansa de izbanda…

Lasă un răspuns

