de(de)parte(ea era)

ATÂT DE DEPARTE-anda moculescu

odată voi fi
atît de departe
că nimeni
nu va putea
să mă trezească
din moarte.

îmi va fi
atît de bine
prin somn,
încît eu însămi
voi crede
că, totuşi,
mai dorm…

21 răspunsuri

  1. Uneori chiar îmi doresc să fiu atât de departe.

  2. afirm
    fara niciun preambul
    ca si eu sunt somnambul
    visez seara
    dimineata
    iar mai nou si la amiaz
    un vis îmi devine viata

    cred ca nici acum
    nu-s treaz

  3. departarea vine ca rezultat al dorintei implinite si realizabile doar atunci cand mecanismele actiunii sunt ajutate si de alti factori externi dorintei!

  4. jumatate din viata
    o reduc la visat,
    cealalta strabat
    dus/întors de la pat

    sa fie poem
    bine, dar unul scurt.
    au paturi si-n tren?
    as dori sa ma culc!

  5. of…mie de „cunoscuti” mi-e teama!

  6. La multi ani!

  7. Cand o doresti te recunosti „nestiutor”, cand nu o mai cauti înseamna ca ai devenit suficient de „întelept” pentru a întelege si partile ei neplacute.Eu asa privesc lucrurile…

Lasă un răspuns

