Intrebari(retorice)-27

La ce (te) gandesti atunci cand nu(-mi) vorbesti?Ce(-ti) spune vocea (interioara),pe care nu o mai aud?Neauzirea,tacerea si lipsa nu anuleaza gandul…Imi sunt ‘interior’,incerc sa-mi fiu si ‘exterior’…;ce s-ar intampla daca o data iesind,as uita sa ma intorc si sa te aud,iar ‘interiorul’ar ramane gol?M-ai locui,tu,macar o vreme?

7 răspunsuri

  1. Am si eu una retorica, ai putea sa iubesti si sa ti persoana pe care o iubesti departe de tine?

  2. Pana el devine tine
    poate ca nu mai e mult,
    Te-ar înlocui, prea bine,
    Îl opreste doar un gand!

  3. O fi ceva mai rau decat sa fii inlocuit de cineva pe care simti ca nu il poti inlocui?? Si daca nici sa fugi nu vindeca atunci cand sa stai nu ajuta la nimic, atunci ce se face??

    • O fi,mai stii?!Lumea-i mare pe cat de mica pare…sufletul e plapand,pe cat de puternic se da…
      Cand se intampla,lucrurile nu par ce sunt si nu-s luate cum se cade….totul e intors!Inima nu e rationala!

Lasă un răspuns

