Ce visam sa ma fac cand eram un mic gand(ac)

Foto:Molly-Sue

Leapsa,primita de la Tetris,cu intrebarea ‘ce visam cand eram mica?’

Chiar ce?

  • eram cu vioara ‘de gat’;au fost clipe(scurte,ce-i drept)cand ma visam in orchestra…
  • lunga perioada am visat bisturiu,plagi cusute,betadina,coagulante si mase intregi de..’organe'(a fost atat de lunga perioada,incat am ramas cu…reflexul);cand am fost la ‘disectie’ la UMF,m-am simtit in largul meu,eram deja formolizata;inca mi-e dor!!!
  • imi placea mult ‘comertul’:vindeam orice(medicamente,sticlute colorate,bile,fasole,bete de chibrit,frunze;n-am inteles niciodata de ce nu aveam cumparatori destui….’taraba’era in casa,sau afara,in functie de sezon;sa fi visat sa devin vanzatoare?!Nuuuu,asta nu era in plan!
  • veneau satre de tigani nomazi,in spatele blocului,in anii dinainte,adunand sticle si spalandu-le la foc continuu in ceaune imense….vanzandu-le mai apoi;Doamne,ce dor de spalat sticle ma mai apuca;ii spalam mamei tot de prin casa,din ‘geam’ sa fi fost!Sa fi visat sa fiu spalatoreasa?!
  • am visat insa mult timp cu ochii deschisi….era color,era aproape adevarat!Nu mai visez,decat involuntar….In rest,vreau!!!
24 răspunsuri

  1. Multumesc pentru preluare!
    Visul (chiar si scurt) cu vioara e f rar!

  2. Rodica, scrii atât de frumos! Imaginea cu ţiganii spălători de sticle din spatele blocului e foarte puternică.
    Mi-ar fi plăcut să spui mai mult… 🙂

  3. Cât de curând mă ocup şi eu de leapşa asta, tot via tetris :), încă mă strădui să-mi amintesc toate „fazele” prin care am trecut :))
    Mi-a plăcut la nebunie ideea cu vioara, mai ales că bănuiesc că aveai şi talent 🙂 Mărturisesc ceva caraghios: pe mine m-a bântuit recent un vis de a deveni violonistă, deşi nu am pic de talent :))

  4. raspuns: om. in sensul alexandrin (nu dominant, dominator al sau, ci in cel pozitiv, moral). deocamdata e departe de realizare…

  5. de la gand(ac) la furnica… eu as spune ca „te-ai scos”!

  6. Cum sunt visele de atunci fata de aspiratiile tale de azi? Tu ai crescut, ele…?

    • cele ‘de atunci’ nu se mai potrivesc exact;am mai ajustat pe ici pe colo;asa ca,’medic’ voi fii mereu(in sufletul meu),’muzica’ e cu mine tot timpul….;fac de toate si mai nimic,ca atunci,ca maine…;aceleasi vise,aceeasi eu!

  7. Medicii reprezinta spaima de început a copilariei mele.Primele amintiri de atunci le am…
    Mi-as dori sa stiu ce simte un medic în diferite ipostaze, oricare cu exceptia celor care m-au avut ca pacient 🙂

  8. „coloratoare”, poate 🙂

    • :);la vremea aceea imi venea sa-i colorez crochiurile in carbune ale sora-mii,dar m-ar fi omorat!

      • te cred. :)))
        Si eu am „suferit” dupa culoare, cand eram mica. Imi amintesc de doua intamplari:
        1. Odata am visat ca reusisem sa deschis o „usita magica” in spatele unui dulap, unde am dat de foooooarte multe cutii colorate, cu toate bunataturile pamantului;
        2. Bunica avea un pres, facut din fasii de material, cam pestrit. E, intr-un loc, erau doua bucati de material, una foooarte verde si alta foooarte rosie, la care ma uitam ore in sir, ca hipnotizata, stand pe burta.

        • cand primeam ceva ‘din afara’,credeam ca Raiul culorilor mi se deschide….;ma crezi ca am un tricou de demult tare si tot colorat e?ca amintirile mele…

  9. Eu de obicei nu aveam răspuns la această întrebare…Dar ştiu că era un timp în care visam să devin bibliotecară!

Lasă un răspuns

