Potrivit cantecului:’Vreau o pisica! Vreau o pisica in viata mea!Vreau o pisica! Sa fiu din nou copil acum as vrea!’


pisi

As dori sa adopt o pisicuta,rasa europeana(comuna,parca i se zice?!…oare de ce?),sa fie micuta,pana-n 4 luni(nu mai mare,pentru ca se obisnuieste cu ‘vechii’ stapani,dar nici mai mica deoarece vreau sa fi stat suficient cu mamica,sa fie alaptata).
Exista in plan o pisicuta,dar respectiva persoana nu pare prea hotarata(pisica sta sa nasca persano-birmantoi).Asa ca…
Of,habar nu am.

S-ar putea sa semene cu Sylvester?

36 răspunsuri

  1. Dragă Rodica, 🙂
    Eu sunt furnizorul de pisicuţe pe care-l cauţi.
    Din blogroll-ul meu poţi intra la Pisica Missouri, care nu e alta decât favorita mea şi vei descoperi familia noastră lărgită. 🙂
    Am exact ce-ţi doreşti. Ştiu că distanţa mare dintre noi este o mare piedică, dar măcar „clăteşte-ţi” ochii cu nişte pisoi „europeni” fantastici…
    O pisică aduce tihnă. 🙂 Eu am… dar nu spun câte! 😀

    • :))))))))))))),Doamne….sunt minunate si muuulte!
      Daca raman in pana ‘idei’ si nu gasesc deloc,fac un drum pana la tine! 🙂 Chiar de-s vreo 250 de km pana la tine….

  2. deci vrei, sau ma rog, conform cantecului- ai vrea sa mai poti fi (macar un pic/mai mult-cine stie?!)copil, dar unul oarecare, ci unul care sa aiba si un camarad necuvantator prin preajma, adica un copil de pisica, ce-ar trebui sa nu fie foarte bebe. nu voi zice „fie ca,…….”, ci joaca placuta cu pisi’ (ea/el, vezi tu ce vrei si obtii functie si de „oferta de pe piata”)! 🙂

  3. O micuta alintata pufoasa de pisica nu cred ca trebuie sa lipseasca de la casa omului !

  4. oh, draga mea,
    – o pisica cere multa afectiune
    – e dependenta de tine, nu poti sa intirzii, nu poti sa lipsesti de acasa
    – trebuie sa-i asiguri asistenta veterinara si cind nu ai chef si bani
    – mincarea e foarte scumpa si are miros specific
    – lasa par, trebuie periata, spalata
    – litiera, nisip, caca, pisu

    cel mai bine, e sa faci scoala cu un pisi golan, care oricum vrea afara. adu-l, da-i de mincare, joaca-te cu el. el oricum cind vrea pishu o sa vrea afara.

    • Asa (te) lauzi,Vic?
      M-am gandit si eu la un golanas,dar il iau vecinii in suturi,pana ajunge el disperat pentru un pisu rapid,afara…nu-mi permite etajul!Oricum,se pare ca am renuntat la rasa selecta….am ramas la ‘comuna’!Minunate sunt ‘comunele’ astea!

      • merg pe jos, zapada, cotu masina, vin mai tirziu: o aud pe jazz de la parter, cind deschid usa e in mijlocul hallului si scinceste ca un copil. sta cu burtica in sus si vrea alintata.
        n-am indraznit niciodata sa nu o iau intii in brate si sa o mingii pe blanita, pe urechiuse.

        sa-ti povestesc cum faci de 2 sapt, fiindca desi e sterilizata tot intra in calduri, un fel de.
        eu care o iubesc mult de tot pe jazz, zic NU la bloc. in curte e altceva.

  5. oileuu,oare cine m-a pus sa vin tocmai azi in vizita la tine?pai mai fetita pisicile albe is perfectiunea intruchipata pentru mine!tare mai invidiez parintii pisicutei din fotografie.p.s.eu am pupat-o pe botic cand am intrat sper sa nu se supere nimeni 🙂

  6. Pisicuțăăăă, îți iei pisicuță? Abia te-aștept! Da, lasă păr, mai fac și mizerie și prostioare, dar sunt adorabile! Chiar dacă nu atât de calde și prietenoasa ca un cățel, dar tot au niște chestii superb! Să mă ții la curent! Și să știi că am auzit aplauzele, da? Chit că aveam o căciuloaie mare pe cap :))) Să știi că m-am vopsit acu două zile, cu vopsea roșcat auriu de la Garnier (trimis de mama, că aici mai mult am găsit blond sau negru) și am ieșit șaten roșcat închis :))) Dar tot îmi place. Și îmi las părul să mai crească, că dacă am început o viață nouă, terminat cu iubitul, e cazul să-mi schimb și freza, nu? 🙂 Te pupez tare!

  7. Ti-ai luat?
    Iti toarce in brate sau se joaca pe tastatura?
    Daca iti iei una vorbareata,iti umple casa cu povestile ei.
    Daca iti iei una galben-portocaliu tigrata,alea-s mari,dorm pe televizor,calorifer sau monitor (daca are loc) si…te invata sa lenevesti,sa dormi,sa te relaxezi.
    Ai pisica?

  8. http://www.cutu-cutu.ro/adoptii/pisici

    eu de-aici am mi-adoptat motanul. citeşte şi tu descrierile şi vezi ce ţi se potriveşte. eu când l-am luat era cel mai bolnav şi mai urât şi l-am luat de milă, nu pentru că îmi doream sau că aş fi avut în plan asemenea amor 😦
    ţi-l recomand pe piţă http://www.cutu-cutu.ro/adoptii/pisici?page=3 . nu vrea nimeni să-l ia din cauză că n-are coadă :((

  9. 😦 decât între roţile maşinilor, mai bine la bloc. şi pentru ele, şi pt. noi!

    • asa e….n-am spatiul de pe lume,dar are spatiu in plus in inima mea…

      • al meu, spre exemplu, în afară de spaţiul din braţe şi spaţiul din poală, rar mai utilizează şi altele. i-adevărat că unele pisici sunt năzdrăvane şi mai sportive, dar sunt destule care zic bodaproste să aibă casă şi masă, cu strecuratul (pe sub piele) se descurcă ele.

  10. E o hotărâre tare frumoasă! Vei avea un mic prieten, de care te vei bucura mult. Chiar dacă sigur îţi va face şi mici „boroboaţe”, tot o vei iubi.
    La părinţii mei, la ţară, am 8 pisici şi 9 câini. O adevărată menajerie! Ţi-aş aduce cu drag o „bărăgăneză” neagră (adică rasa autohtonă de …Bărăgan 😀 ). Negricioasele sunt simpatice foc şi foarte torcătoare! Aşa mi-aş fi luat una la mine, dar am…canari şi peşti! Şi n-am vrut să-i ofer ca mic dejun…pisicii!

  11. “If you hold a cat by the tail you learn things you cannot learn any other way.”
    good luck with tomcat 🙂 or bozo
    zi buna Rodica!

  12. La mulţi ani de Mărţişor!

  13. O broasca testoasa nu vrei? Daca uiti sa ii dai de mancare , intra in hibernare :D.

    Cam tarziu dar merge :

  14. hei, ai luat pisica? si eu te-as indruma tot catre o asociatie de animale, de exemplu GIA. te imbratisez

  15. Pana nu iei pisica, nu mai postezi, nu? ;p

Lasă un răspuns

