Je ne sais plus où aller tu es partout

astept sa devina Luna bortoasa,mai are vreo 11 ore.asa ca iau toarta cafelei si-o invit sa se iteasca cu mine pe hublou.program de ploaie pe-afara,picioare reci inauntru.uit cafeaua langa geam si beau ceai.stacojiu,cu frunze plutind arse de apa in odihna narilor mele.de undeva vin amintiri de film.le alung,are subtitrare.din bolul de rafie ma ademeneste o capsunica-n bat,cu folie aurie.las dintii pe altadata.ceasul se adanceste.ochii dor.palmele se inchid in afara ta.plec pentru un timp.amos m-a invitat in cutia lui.are sa-mi nasca in pridvor.am vopsit proaspat.albastru(l) e la fel cum il stiam.daca am sa dorm are sa ma trezeasca scartaitul zorilor.stiu,trebuie sa ung obloanele.de la o vreme intepenesc…

6 răspunsuri

  1. ce e rau aici? wend, luna plina, gesturi desirate de tristete si singuratate.
    si cita estetica imprastiata.

  2. Mireille Mathieu…imi aminteste de atestatul de la sfarsit de liceu… ‘De tes mains’ era albumul pe care faceam eu studiu de caz…si Embarqué pour un voyage…melodia preferata… ;))

    P.S: ce repede trece timpul… si cat de frumos scrie Rodica! 🙂

  3. Sa dormi iepureste! Dimineata e-atat de indiscreta încat de multe ori nici nu mai bate la usa…

Lasă un răspuns

