In cautarea lui


foto:Patricia Piccinini

Azi,prietenul meu imaginar a plecat de acasa si s-a dus in vizita la muzeu.A uitat ca ii facusem baie de dimineata si a plecat fara haine pe el.Era gol si nu se rusina.Mi-am baut laptele cu cacao si am plecat dupa el.La muzeu,am aflat ca a plecat,mult mai tarziu.Am cautat in gradinile din preajma casei(ii placea sa urmareasca pasarelele prin copaci),printre randurile bibliotecii de langa statia de tramvai(acolo,imi spunea ca trebuie sa se gaseasca ceva informatii despre ‘ai lui’),sau in piata de zarzavaturi(printre gulii si varza rosie,ii placea cum miroase viata oamenilor…a dimineti).Cum era de asteptat,nu era acolo.Mai ramanea muzeul.Imi spuse(se) ca-i placu(se) tabloul in care-mi ghicea el viitorul.Azi,dorea sa-mi spuna tot.L-am gasit obosit,cu talpile murdare si reci.Tremura tot,credea ca nu mai vin dupa el.L-am mangaiat si a adormit cu capul pe mine,promitandu-mi ca atunci cand se va trezi imi va povesti….

8 răspunsuri

  1. ce frumos!
    chiar azi,…. am citit doua compuneri despre animale – prieteni imaginari. ma gandeam… eu n-am avut niciodata unul. oare o fi tarziu?

    e superba postarea de azi… 🙂 mi-a uns sufletul…
    multumesc pentru toata aceasta magie.

  2. Nu pot sa cred ca intai ti-ai baut laptele cu cacao si abia pe urma ai plecat dupa el… Nu stii ce greu e sa astepti?

  3. 😦 cum ai putut să-l laşi să aştepte ATÎT ?
    chiar nu te cred

  4. asa deci, pe la muzeu! si tablou cu viitorul spus de el tie, cand s-o trezi! ai rabdare cat va dormi el?

Lasă un răspuns

