È cambiato il tempo e sta piovendo Ma resto ad aspettare Non m’importa cosa il mondo può pensare Io non me ne voglio andare.

Oh,da!Abia acum,ce-i drept!As trage timpul de caier inapoi si i-as zice ca am inteles(azi,melodia….demult orice altceva).Azi,intrand la Sonia pe blog,am auzit-o pe Ornella Vanoni,cum n-am ascultat-o niciodata in viata mea,cu toate ca mi-a incurcat rau de tot itele.Taman azi….ca o ‘intampinare’,ca o ‘implinire a proorociei’.M-as opri pe strada si as canta tare-tare,aducandu-i aminte un loc si-un ceas din alte timpuri.Cum afara-i (prea)frig,iar eu sunt ascunsa-n sosonii ce-ar trebui sa-mi aminteasca vara(n-au cum insa,picioarele-mi sunt gheata),raman in casa si ma uit pe fereastra.Ruleaza aceeasi pelicula de ani de zile,se aud aceleasi sunete,culorile sunt altele.Ma ghemuiesc in mine si dau sonorul tare.Stiai?!Nu stiam sa am memorie atat de buna…chiar nu stiam!Doare atat….memoria asta!

14 răspunsuri

  1. Picioarele vor fi intotdeauna calde in ziua in care Soarele incalzea o pereche de bascheti de culoare verde…ori poate galbena… nu stiu sigur, sunt daltonist…

  2. hihii 🙂 azi am pus-o si eu pe ornella la mine pe blog.si jur ca initial am vrut sa pun taman melodia asta dar apoi m-am razgandit.tare ciudat! 😀

  3. Doare memoria, Rodica, ştiu. Dar şi mai tare ar durea pierderea ei…

  4. cand soarele pe cer e ca la pol, cam asa fiinta se (re)simte…

  5. întregul părţilor
    relativitatea, bat-o vina 😉

    frumos la Sonia, merci mereu pentru ‘semnale’

  6. Frumos! E nevoie sa spun mai mult? 🙂

Lasă un răspuns

