O (po)veste pe saptamana (2)

Doi pesti traiau într-un acvariu.
Înotând lenes în cerc, aveau timp sa stea de vorba, ba chiar si de un strop de filosofie.
Într-o zi, unul din pesti îl întreaba pe celalalt:
„Tu crezi ca exista Dumnezeu?”
” Sigur ca da!”
„Si de unde stii?”
„Cine ar crede ca ne schimba apa în fiecare zi?”

(Bruno Ferrero)

28 răspunsuri

  1. Nişte peşti înţelepţi!

  2. Da, nu oricine are grija de noi trebuie sa fie demiurgul.E o greseala de interpretare, a pestilor… a oamenilor… a filozofilor în general.

    • sau poate…a ta!
      a nu se confunda Dumnezeu cu un demiurg!

      • Poate si a mea! Sunt si peste, dupa zodiac, sunt si om, din…auzite.
        Desi tratatul lui Cioran sta pe birou, înca n-am ajuns filosof.Cum m-ai ajuta sa înteleg situatiunea?

        • Pai,din cate am auzit,pestii astia zodiacali sunt in sfere inalte si mereu aplecati spre cunoastere spirituala…dar tu trebuie ca stii mai bine! 😛
          Cat despre tratat,normal ca n-ai ajuns filosof…pt ca ‘sta’!Nu?Ar trebui sa ‘mearga’… 😛

  3. Nu stiu.Unde se-aude? Horoscopul facut de toti gazetarii mi se pare ceva comic, nu pun pret pe asa ceva 🙂 La nivel înalt spun si eu, da, este ceva cu toate constelatiile astea, dar departe de a fi înteles fenomenul de oricine. N-am reusit sa ma dumiresc de ce exista o regula, adica de ce toti …”înotatorii” trebuie sa fie aplecati spre cunoastere 😕 ?

    Sta, pentru ca m-am consultat cu el.Va merge la biblioteca.Nu cred ca ma va lasa tanti aia sa o pastrez 🙂

  4. ‘peşte’… tăcînd(u-mă) 😉

  5. Pestii respira apa. As zice ca e destul de miraculos, dar mai daca si filosofeaza!

  6. „NEVÓIE, nevoi, s. f. 1. Ceea ce se cere, se impune să se facă; trebuință, necesitate, cerință;”
    Suna a constrangere…

  7. Nu ar mai avea timp sa vorbeasca despre filosofie, asa e, dar asta nu ar fi un bai, pentru ca ar avea sansa de a trai filosofia!

Lasă un răspuns

