Mi-e atat de pamant,apa ce-o respir…


foto:ThyMournia

Creat(a)din pamant;
mi-am uitat firea
incercand s-o spal
in apa mamei mele,
timp de 9 luni;
m-a(m) lasat nascut(a)
din pamant faurit,
zvarlit(a) in aer(ul) ce
(m)i-a cedat originile
si gandurile apei;
ca,in cele din urma,
gasind urma ce
ma duce la cer
sa cer ingaduinta
de-a ma-ntoarce(-n)
pamant.

14 răspunsuri

  1. „exista un timp pentru toate,fiecare integrandu-se perfect intr-o ordine creata si recreata mereu de lucrurile ce ne inconjoara…”

  2. Va fi un cer nou, va fi un pamant nou.Si noi vom fi altii.sau…?

    • De ele se vor innoi,cum va arata haina noastra…?!cred ca ‘a copii’….

      • azi nu mai vreau sa fim copii
        e prea departe gandul meu
        si talpile deja ma dor
        nu m-as întoarce nici sa mor
        si sa ma nasc a doua zi

        azi învatam sa fim batrani
        si sa uitam ce-am învatat
        sa atipim pe banci, în parc
        sa ne trezim la noi în pat
        si sa ne creada toti nebuni

        • Batrani,cu haine de copii
          Iar patul leagan sa ne fie,
          si chiar si morti
          sa ‘parem’ vii,
          caci viata e o
          nebunie…

  3. de-as fi batran
    de-as fi senil
    de ce m-as pretinde copil?

  4. sunt de acord cu „m-a lasat” nu cu „m-am”…

    • aha,pledezi ne-vinovat…se ia in calcul!

      • decizia asupra propriei identitati incorporate si apoi purtate prin materialitate o consider vitala, decisiva. iar cand ea n ti-e ingaduita, traiesti sentimentul frunzei in vant, depinzi fara a sti dinainte, sau de a-ti da acceptul, de cineva, pe care nu ti l-ai ales. e crunt! tu ce zici despre asta?

Lasă un răspuns

