Intrebari(retorice)-25

Of,ce crezi tu,daca nu tipi,nu te (mai) doare?


foto

23 răspunsuri

  1. Nu e practic pt un om să ascundă durerea. E şi cum după ce ar mătura ar ascunde totul sub preş şi tot ce ar obţine ar fi că se va împiedica de umflătură.

    • Aha,sa luam manualul de ‘practis vivendi’ si sa dam la pagina cu numar necunoscut si vom vedea cum mizeriile de sub pres tind sa para din decor…
      :)))))))))))
      Mizerabil(is) ce sunt(em)!

  2. durerea e un semn că ceva nu e în bine şi trebuie să iei măsuri, deci nu e ceva cu care să te „împrieteneşti”!

    • Omul se obisnuieste mai ales cu ceea ce nu si-a inchipuit vreodata ca ar putea suporta….
      Din pacate,nu se mai moare din atat de multe ‘dureri’…’mama lor’ de dureri!

  3. Te mai doare,dar nu te aude nimeni,nu te compatimeste nimeni.
    Nu te poti autocompatimi fara martori.
    Este un strigat:sint aici!
    Vremea Spartei a trecut!
    Toti avem nevoie de toti,dar eu (pentru ca ma doare) am mai multa nevoie de voi…

  4. Urlă pereţii dacă nu urlăm noi.

    • la cat suporta unii pereti,cred ca mai degraba urlam noi…;daca,insa,vorbesti de peretii inimii,aia au auzit multe in existenta lor…si chiar au fisuri de suferinta!

  5. Durerea cea mai mare este aceea pe care nu o refuzi, aceea pe care o laşi să te pătrundă; forma unui viol mental, ca în urma pierderii cuiva foarte drag, dar pe care nu-l vrei să-l uiţi.
    Eu aşa văd aceste OF românesc existenţial!

  6. Daca nu tipi , se aduna , si doare mai rau..

  7. Ai dreptate , da-mi adresa sa vin la niste meditatii

  8. pe tine cand te doare tipi?eu una ma multumesc sa plang 🙂 ))

  9. Uneori doare si mai tare daca tipi. Zic si eu…
    Cand plang, de obicei imi place sa fiu doar eu cu mine…

  10. De-ar trece cu un tipat…
    Calmeaza doar, si împrastie durerea în tot corpul.

  11. […] Yogananda – “Practica Realizarii Sinelui” – vol I Fii sigur sa citesti si: https://inelulluigyges.wordpress.com/2011/01/21/intrebariretorice-25/ Un subiect din aceeasi categorie aici: […]

Lasă un răspuns

