Mi-e noaptea zi

(Si pentru mine) o mana a scris pe perete(le visului meu):’mene,mene,tekel,upharsin’ Am nevoie de (un) Daniel sa-mi zica toate cele…

14 răspunsuri

  1. Nu, insa acesta fiind singurul mod de a vedea stelele la fata, ma gandesc ca mi-ar prinde bine unul.

  2. O sa vezi ce-ti lipeste doar dupa ce nu o sa mai ai.

  3. Nu stiu ce sa zic, nimic nu dispare peste noapte… poate ca aici este problema?

  4. A disparut chiar totul?

  5. Sa te cantareasca Dumnezeu în cumpana celor fara prihană si sa-ti vada neprihanirea, dupa cum a scris un alt om fara prihana.

Lasă un răspuns

