Reteta de Sarbatori…


Foto:phatpuppy

(Va urez ca) de Sarbatori sa n-aveti Timp de nimic.Sa fiti mereu plini de Treburi si de Uitare.Bucuria n-are memorie,doar tristetea.Cand stati si meditati,golul va cuprinde si indoiala capata contururi reale.Fiti ocupati tot timpul,nu luati seama la Vremuri si la dorintele lor.Condensat si in inghitituri mici luati totul ca pe un dar.Glazura nu iese de fiecare data cu gustul stiut.Porii inecati de aer pana-n rarunchi,unde sonore sa intre in suflet in game cat mai diverse,lasati minorele in pace…Sa fie sange in pahare si vin in simtiri.Macar cateva clipe cufundati-va in baia vegetala a naturii…Va doresc sa nu va fie dor,si asta do(a)r daca nu e musai.Eu nu promit nimic din ce am scris aici,am sa ma las prada animalelor campului,spre festin…De n-a fost sarbatoare-n suflet pana acum,nu va fi nici in clipele cu numarul 25,26,27.Stiati,nu?!Ca doar nu doriti porcariile atat de mult si nici puritatea nu apare la comanda!Puneti reteta in pahar de martini si agitati bine…maslina poate lipsi!

47 răspunsuri

  1. Uneori am impresia ca pentru asta exista sarbatorile – sa-ti aminteasca.

  2. Ce m-ai nimerit!!Nu mi vad capul de treaba.Rodica iti urez din suflet,un an cu multe impliniri si Sarbatori Fericite!
    Sti…am un sentiment tare placut sa te simt aici aproape,esti colega mea de liceu,ce vremuri frumoase….

  3. eu îmi pun şi jumate de măslină, musai verde 🙂 , şi o umbreluţă mititică, fără culoare. culori am doar cînd închid ochii şi am mult de muncit, încă.
    la REŢETĂ ! 🙂

  4. ca bine ai zis!nici eu nu imi mai vad macar varful degetelor de la picioare de atata treaba!sarbatori fericite si tie si mai ales merry,merry christmas,cum zice cantecelul ce ne intampina cand ajungem aici 🙂

  5. Multamesc de urari, ganduri avortate si tie…!
    Totusi, parca mai degraba ti-as ura sa ai ganduri vii…!

  6. Îţi urez să ai parte de ce-ţi doreşti tu în această perioadă a Sărbătorilor şi fie ca orice îţi umbreşte bucuria să dispară! 🙂
    Dar eu vreau tiiiiimp, mult timp, nu să nu-mi mai văd capul de treburi :)) şi vreau să meditez cât mai mult, să simt şi să mă simt 🙂

    • Spui asta pt.ca (te)simti bine….asta,cat gandul inca nu ucide…;’reteta’ era pt ‘bolnavii inca in viata’…
      Tie,bucurii de Sarbatori si multa pace! 🙂

  7. Rodica, daca gandurile s-au nascut deja, ocupate de ele!

  8. Nuuuu, eu sarut manusitele, domnisoara!

  9. Nici eu nu aş fi făcut asta, nu de alta dar nu pot să-mi ţuguiesc buzele până acolo. :)))
    Poate un pupic în palmă, trimis printr-o suflare?
    😛

  10. oricum, nu mai ai nevoie de ea(suflarea) tot o expiri 🙂

  11. Sarbatori fericite, Rodica! Imbratisare… 🙂

  12. Sarbatori cu bine Rodica! Multumiri pt. reteta… >:D< 🙂

  13. Crăciun fericit! Sănătate, bucurii şi binecuvântare de la Pruncul Sfânt! La mulţi ani tuturor!

  14. Sarbatorile de iarna
    sa-ti aduca ce vei vrea
    Si sa ai caldura-n suflet
    de la primul fulg de nea
    Sa te pierzi printre cadouri
    lasate de Mos Craciun,
    Iar din sacul plin cu daruri
    sa alegi un an mai bun!

  15. E doar o urare, trebuie sa ajunga la cei dragi.Ma gandeam sa dispar pana dupa Anul Nou.

  16. Expresia „Sarbatori fericite” nu îmi apartine, asa ca am dorit sa arat si eu o urma de creativitate. Intentia versurilor însa ramane aceeasi.

  17. de sarbatori îti voi ura
    colind sa-ti fie inima
    raiul sa vina pe pamant
    si glasul sa-ti devina cant

    de sarbatori fulgii de nea
    sa stea cu tine la cafea
    sau la un ceai, cum ti-e pe plac
    si langa el covrigi cu mac

    sufletul sa-ti ramana bun
    miros de brad si de Craciun
    cerdacul casei, albastrui
    sa fie precum îl vazui

    iar visele ce le hranesti
    si oamenii care-i iubesti
    sa te-nsoteasca unde mergi
    si doar iubire sa culegi

  18. Mos Craciun, vad ca a luat trenul!
    🙂

  19. Sarbatoare luminata, ganduri frumoase, bucate alese si un Mos darnic! Craciun fericit!

  20. Sărbători binecuvântate cu bucurie crescând mereu din rabdarea şi smerenia clipei. Gândurile împlinite în lucruri să-ţi lumineze viaţa!

Lasă un comentariu