De azi,avem la masa,poezie!


Foto:aici

Am participat la un concurs(da,asta-i mai putin important!).Acolo am dat de oameni frumosi care scriu cum le e sufletul…Cititi si votati ce va place(nu,nu pe mine),la „Aiurea prin lume”!
Votarea a inceput azi,20 dec. si tine pana pe 10 ian.2011!

Am uitat,cand votati pe cineva scrieti doar numarul lui,nu mai adaugati nimic,zice-se ca se anuleaza votul!
„Votul va fi exprimat în secţiunea de comentarii trecând doar numărul poeziei înscrise în concurs. Eventualele adăugiri în comentariu, vor duce la anularea votului.”

68 răspunsuri

  1. Sunt cateva poezii si pentru sufletul meu acolo.Succes! 🙂

    • 🙂
      Multumesc!

    • vreau sa votez, dar nu vad unde, so pls indruma-ma! mai e timp si chiar vreau sa votez.

      • ..intri in concurs,la mine in postare e cu albastru…mergi lin pe el :P…si vei vedea la intrarea in Paradisul poeziei :P,multe-multe poezii…..mergi,apoi la comentarii(comentariile de la postarea cu poezii)….si acolo scrii strict numarul votat(numarul corespunde poeziei placute).Cam atat!Bafta!

        • premii ceva? simbolic trebuie sa fie ceva, dar parca o incurajare concretizata printr-o publicare a celor scrise bine si apreciate de gustul estetic al votantilor (care nu-i musai sa fie profesionalizat, dar asta nu exclude posibilitatea asta) mi se pare a fi o idee de luat in seama. dar vine intrebarea, ar putea exista vreo asemenea oferta?

        • ms frumos pentru indrumari. am gasit, am votat si m-as fi gandit ca daca ma grabeam cu ceva zile cu creatul blogului, as fi participat cu ceva. ramane pe altadata. succes.

        • Multumesc!Premii?Habar n-am,parca era ceva pe acolo,adica se spunea ceva…nu stiu!Cum,din start n-am participat ‘ca sa castig’,premiile-mi sunt in-diferente 😛
          Bafta si tie!

  2. Aiurea, aiurea, dar totusi frumos…
    Succes!

  3. „De azi,avem la masa,poezie!”
    ––––––––––––––––
    Nu ştiu cum să-ţi explic, dar eu prefer un grătar … 😀

    Poezii? Am vrut să-ţi spun şi eu o poezie.
    Mai întâi m-am gândit la Zdreanţă şi la Căţeluş cu părul creţ. M-am gândit că poate nu-ţi plac. Apoi am vrut să-ţi spun Luceafărul. Am zis că e prea lungă. Apoi m-am gândit la Minuescu şi la Magda Isanos. Nu m-am putut hotărâ la care să mă opresc aşa că, uite din ambii câte ceva (Sper să-ţi placă):

    Ion Minulescu

    CELEI CARE MINTE

    Eu ştiu c-ai să mă-nşeli chiar mâine…
    Dar fiindcă azi mi te dai toată,
    Am să te iert –
    E vechi păcatul
    Şi nu eşti prima vinovată!…

    În cinstea ta,
    Cea mai frumoasă din toate fetele ce mint,
    Am ars miresme-otrăvitoare în trepieduri de argint,
    În pat ţi-am presărat garoafe
    Şi maci –
    Tot flori însângerate –
    Şi cu parfum de brad pătat-am dantela pernelor curate,
    Iar în covorul din perete ca şi-ntr-o glastră am înfipt
    Trei ramuri verzi de lămâiţă
    Şi-un ram uscat de-Eucalipt.

    Dar iată,
    Bate miezul nopţii…
    E ora când amanţii,-alt’dată,
    Sorbeau cu-amantele-mpreună otrava binecuvântată…
    Deci vino,
    Vino şi desprinde-ţi din pieptenul de fildeş părul,
    Înfinge-ţi în priviri Minciuna
    Şi-n caldul buzei Adevărul
    Şi spune-mi:
    Dintre câţi avură norocul să te aibă-aşa
    Câţi au murit
    Şi câţi blesteamă de-a nu te fi putut uita?…

    Eu ştiu c-ai să mă-nşeli chiar mâine…
    Dar fiindcă azi mi te dai toată.
    Am să te iert –
    E vechi păcatul
    Şi nu eşti prima vinovată!…

    Deci nu-ţi cer vorbe-mperecheate de sărutări,
    Nu-ţi cer să-mi spui
    Nimic din tot ce-ai spus la alţii,
    Ci tot ce n-ai spus nimănui.
    Şi nu-ţi cer patima nebună şi fără de sfârşit,
    Nu-ţi cer
    Nimic din ce poetul palid
    Cerşeşte-n veci de veci, stingher,
    Voi doar să-mi schimbi de poţi o clipă
    Din şirul clipelor la fel,
    Să-mi torni în suflet înfinitul unui pahar de hidromel,
    În păr să-mi împleteşti cununa de laur verde
    Şi în priviri
    Să-mi împietreşti pe veci minciuna neprihănitelor iubiri.
    Şi-aşa tăcuţi –
    Ca două umbre, trântiţi pe maldărul de flori –
    Să-ncepem slujba-n miez de noapte
    Şi mâine s-o sfârşim în zori!

    Şi acum

    Magda Isanos

    JUCĂRIA

    Dusman grozav e timpul, mi se pare
    acuma ca si când te-as fi visat,
    cum
    poate mai viseaza cate-o floare
    pamantul, iarna, dupa
    ce-a-nghetat.
    Iubirea noastra astfel a trecut,
    ca dâra luminoasa-a unei
    stele,
    si bezna-n urma ei s-a refacut,
    de-mi pare steaua fericirii
    mele,
    ca niciodata n-ar fi stralucit.
    Si nu mai stiu acuma dac-am
    stat
    cu tine, daca-n pieptul tau iubit
    eu inima-ntr-o zi ti-am
    ascultat.
    Cuvintele pe care le rosteai,
    din departari de basm rasuna
    parca,
    pentru ca mierea tot acelui grai,
    langa urechea alteia
    le-ncearca.
    Din ce în ce mai subred e sub pas
    pamantul amintirilor si-mi
    pare
    ca dintr-un vis frumos mi-au mai ramas
    franturi ciudate si
    stralucitoare.
    Zadarnic intre ele sa le leg
    incerc acuma, fiindca nu
    se poate
    din cioburi vasul sa-l mai faci intreg,
    si trista
    surazând ma joc cu toate
    aducerile-aminte la un loc,
    ca un
    copil cu jucaria care,
    i s-a stricat, dar n-a dat-o pe foc,
    pentru ca
    alta mai frumoasa n-are.

  4. Vai…raman dator pentru reclama facuta la concurs si la blog implicit.

  5. eu nu pot intra pe pagina de comentarii la concurs, mai incerc.

  6. 🙂
    😉
    🙂
    ‘ca tot românul, imparţial’
    SUCCES !!!

    • Eu sunt….partiala,aproape spatiala….mai ludICA de fel,cu mine,cu altii insa serioasa tare!

      • *Rodica*
        Esti barbat galant,ai in suflet….briliant!
        ___________________
        Da şi sunt şi frumos, elegant, educat, cu constituţie atletică, gentil, sensibil, sufletist, deştept, inteligent şi am o şi mai mare calitate mare calitate: sunt deosebit de modest modest (ca tot ardeleanul)… 😀

        Defectul meu? Nu suport proştii pentru că nu au simţul umorului, dar mă consolez cu ideea că dacă atâta pot nu e vina lor.

  7. […] Popa Ţeapă, Poşeta cu idei, Primadona, Pro Atitudine, Pucca, Ragnar, Ralu, Chat Noir, Richie, Rodica, Roxxxybel, Roxy, Rusu Gigi, Răzvan Codrescu, Răzvan Popa, Răzvan […]

  8. […] Popa Ţeapă, Poşeta cu idei, Primadona, Pro Atitudine, Pucca, Ragnar, Ralu, Chat Noir, Richie, Rodica, Roxxxybel, Roxy,Rusu Gigi, Răzvan Codrescu, Răzvan Popa, Răzvan Şerbu, Sebra, Silvia, Simion […]

  9. Saru’mina!
    Sa ai sarbatori asa cum iti doresti!
    Alexandru.

  10. Primiți cu colindul?
    Devreme, ce-i drept, dar nu vreau să mă încurc între „Spam”-uri.
    Dacă mă primiți, am venit să vă urez multă sănătate. Să aveți tot ce vă doriți și să vă bucurați de sărbători! O să încerc să îl conving pe Moșu’ că ați fost cuminți, măcar să trimită niște zăpadă, să ningă liniștit.
    Ei, acum că mi-am zis colinda, mai am de urat, așa că vă las să vă bucurați de brăduț, de prieteni, de familie!
    Sărbători fericite!
    Ada

  11. […] Popa Ţeapă, Poşeta cu idei, Primadona, Pro Atitudine, Pucca, Ragnar, Ralu, Chat Noir, Richie, Rodica, Roxxxybel, Roxy, Rusu Gigi, Răzvan Codrescu, Răzvan Popa, Răzvan Şerbu, Sebra, Silvia, Simion […]

  12. […] cu idei, Primadona, Pro Atitudine, Pucca, Ragnar, Ralu, Chat Noir, Richie, Rodica, Roxxxybel, Roxy,Rusu Gigi, Răzvan Codrescu, Răzvan Popa, Răzvan […]

  13. […] cu idei, Primadona, Pro Atitudine, Pucca, Ragnar, Ralu, Chat Noir, Richie, Rodica, Roxxxybel, Roxy,Rusu Gigi, Răzvan Codrescu, Răzvan Popa, Răzvan […]

  14. ajun cu luminiţe calde de gînd bun

    • Uhuuu,abia acu’ pun de luminite calde in casa,m-au calcat vremile tare si n-am apucat sa respir a lumina.Draga mea,Cella,lumina ta ajunge si la mine.Iesle calda in Ajun iti urez!

  15. Craciun fericit!

  16. Rodica, on decembrie 21, 2010 at 00:00 said:
    Aha,nu ma prinsesem….sa-mi iau deci armura?!
    ==========================================
    Vezi cum provoci omul? 😀

    Acum eu ce pot să zic ca să nu dau cu băţul în baltă?
    Poate un banc.
    Stii ce zice găina când fuge cocoşul după ea prin curte?
    – Dacă mai fug, zice că-s proastă, dacă mă opresc zice că-s cr… oops, paraşută, mai bine mă-mpiedic. 😀

    • Eu,din pacate pentru tine,n-am sa fac ce zici tu aici..am sa-ti arunc niste nisip in ochi si am sa-mi continuu linistita drumul…si asta,doar daca as fi ‘gaina’…numa’ ca,ai incurcat ograda….te crezi cocos?! ;))))))))))

      • Vai, ce părere proastă ai despre mine dacă ai impresia că băteam apropouri…
        Eu când fug după femei sunt galant, le pun piedică pentru a le scoate din dilemă… 😀
        Nu, în nici un caz nu eşti găină… Dacă ai fi, te-aş fi văzut la tv. Ai fi prima găină din lume care are un blog pe care se poate asculta muzica frumoasă. 🙂

  17. *Rodica,*: „Mai ramane sa te iubeasca femeile,carte de vizita ai….”
    –––––––––––––
    Asta-i din categoria:
    – Mă ioane, dragi ţi-ş fetele?
    – Dragi…
    – Da tu lor?
    – Şi ele mie … 😀

  18. Rodica, on decembrie 27, 2010 at 22:09 said:
    Iar tu ?Tusier? Bagator de …pase? Baiat de mingi? ))))))
    –––––––––––––
    Şi eu mă întreb… încă decantez…

  19. […] Popa Ţeapă, Poşeta cu idei, Primadona, Pro Atitudine, Pucca, Ragnar, Ralu, Chat Noir, Richie, Rodica, Roxxxybel, Roxy, Rusu Gigi, Răzvan Codrescu, Răzvan Popa, Răzvan Şerbu, […]

  20. La multi ani, Rodica, sa ai un An Nou 2011 plin si fericit, cu sanatate si tot ce e mai bun!

  21. […] Ţeapă, Poşeta cu idei,Primadona, Pro Atitudine, Pucca, Raeka, Ragnar, Ralu, Chat Noir, Richie, Rodica,Roxxxybel, Roxy, Rusu Gigi, Răzvan Codrescu, Răzvan Popa, Răzvan Şerbu, Răzvanrc,Scurtul, […]

  22. La mulţi ani, cu poezie la orice masă!

  23. Recomandare de Revelion: Nu beţi mai mult de un pahar.
    Anexă la recomandarea de Revelion. După ce omul bea un pahar de ceva devine alt om, deci mai are voie la un pahar. După ce îl bea şi pe ăla, iar devine altul… şi tot aşa.

    P.S. Distraţi-vă fraţilor, e Revelionul. Şi să nu faceţi ce n-aş face eu. (Nu mă întrebaţi ce înseamnă asta deoarece n-aş putea să zic, da sună bine).

    Ultima recomandare. Dacă mâine vă doare capul nu încercaţi cu aspirină. Vă face în gură un gust de parcă v-au fătat mâţele. 😀 Moarea de varză e leacul. S-auzim de bine.
    Şi ca o ultimă urare: Să mai întineriţi cu un an…. Gata… la treabă.

    • Sa…..intineresti si tu cu cati ani vrei,de ti-e cu folos asta! 😛
      Cat despre bautura…nu poti bea decat de necaz….ca altfel nu-i vad rostul!
      La multi ani,Blue!

      • Nţţţţ … se poate bea din orice motiv. De supărare, de bucurie, de plictiseală, pentru că a pierdut Steaua etc …

        O femeie îi zice soţului ei:
        – Dragule, dacă mai bei te las şi plec la mama…
        – Vezi cum împingi tu omul la alcoolism? 😀

        • Mai,Blue,dar esti tot numa’ o gluma…cum te descurci?!
          Ca a pierdut Steaua? :)))))))))
          Doamne feri,apara si pazeste!

  24. La mulți ani, draga mea dragă! Un an mai liniștit și mai fără nori, cu oameni frumoși alături, bucurii și zâmbete! Te pupez

  25. La multi ani, cu idei la fel de frumoase si de hranitoare pentru blog si pentru noi!

  26. La mulţi ani gygele , cum o mai duci? Binie?

Lasă un răspuns

