Poezie dedicata

(Eu) mi-a(m) facut cerdac albastru casei din vis.Cand v-(a)oi ajunge la poarta,inseamna ca (a)/am terminat-o si ma pot muta…Pana una alta Cella mi-a dedicat o poezie.Frumos tare.Fara cuvinte…
Multumesc!

6 răspunsuri

  1. 🙂 de cîte ori să zic că n-am să îndrăznesc nicicînd să visez măcar a scrie poezie
    ‘poezia e altceva’, Rodica, ceva ce eu… niciodată
    e doar un gînd drag, ce ţi-am scris, ştiind că-ţi doreşti
    LOCUL ACELA ALBASTRU
    🙂

  2. Foarte frumos!

  3. Un om de vis
    A facut
    O promisiune de vis
    Dar…
    Intr-un vis

Lasă un răspuns

