S-a (s)pus de Strumfi si Strumfite in strampi!


Foto:Mihaela
Mihaela a deschis gradinita si ne-a adunat pe toti piticiiiiiii,care mai de care in ciorapei,rochite si spilhozen!Oare care,cine cum o fi pe acolo,printre care sunt si eu?Nu cred sa ghiciti! :))))))))))

24 răspunsuri

  1. Am aruncat o privire scurtă şi ţinând cont că sunt pe tel. aş zice că dacă eşti acolo, pp. că eşti în ultima poză.

  2. Rodica, ai sora mai mare? 🙂

  3. interesant… am regasit aceeasi postare si pe un alt blog, ba l-am regasit si pe MB pe acolo…. 🙂
    ce mica este lumea!

  4. rodicaaaa….eu iti multumesc ca ai fost dragutica si ai pus pozica gradinitei noastre si la tine pe blog.numai ca este o greseluta,mica-mica:poza nu a facut-o alex,el a botezat gradinita!in rest,m-am chinuit eu singurica 😦

  5. Ma gandesc la cel care urca pe sarma.E greu sa alatur imaginea ta cu a unor strumfi…

    • de ce?poate mai degraba a unui mamut in Epoca de Piatra…ma gandesc!Ceva milenar,ancestral,dinozauresc…

    • Si,apropo,fotografiile cu strumfi sunt la Mihaela pe blog,nu in imaginea de mai sus… 😛

      • Trebuia sa intru pe blogul Mihaelei înainte, am gresit…

        Pai, dintre fotografiile gasite acolo am ramas la nr 12.Sunt cele mai multe asemanari.Nu am urmarit tot firul comentariilor dar vad ca nu s-au clarificat bine toate personajele.Mai sunt cateva poze obscure dar voi ramane la prima varianta 🙂

        Daca tot am deschis subiectul comparatiilor, ai sa zambesti probabil, dar te aseman cu o furnicuta sihastra (poate fi si asta o specie pe cale de disparitie, daca vrei).Mamut, Epoca de Piatra,Ice Age… mai avem pana atunci 😛

        • Hai sa-ti dau un pont:nu am ochelari in poza! :)))))))
          „Furnicuta sihastra”,eu? :)))))))))) N-ai sa vezi asa ceva!Inca rad :))))))))

  6. S-a zis cu eventuala mea cariera de vizionar.Ma voi da batut.
    Furnicuta sihastra, da, asa te vedeam eu :)))

    • detalii… 😛

      • sa vedem, furnicile deci…

        -pentru ca pot duce poveri de cateva ori mai mari decat greutatea lor
        -pentru ca sunt bine organizate (apropo de administrari)
        -pentru ca ne învata multe chiar si fara sa ne vorbeasca
        -sunt adaptabile
        -au un mod special de a comunica
        -pentru ca îsi vad de lucrul lor si nu se coboara la nivelul pamantenilor
        -pentru ca în ciuda raului pe care omul îl face speciei lor, ele au continuat sa traiasca
        -pentru ca au o inima mai mare decat pot vedea ochii nostri
        ……………………………………………………………………………
        -pentru ca sunt geniale

  7. Eu ti-am spus cum te vad.Poti fi altfel, poti fi asa cum vrei.
    Tu? Cum ma… ?

Lasă un răspuns

