Intalnire,dincolo…

Abia cand am iesit pe strada,ieri noapte,mi-am dat seama cat de tarziu era.Felinarele aprinse,din doua in doua,imi stinghereau sufletul,ghemuindu-l in unghere stramte.Fara tinta,ma indreptam dincolo de mine,cautand ceva de care nu m-am dumirit inca.Cu toate astea,am ajuns…Tu?

21 răspunsuri

  1. Apoi…. daca tu nu sti…atunci cine, ca …eu?

  2. Deschide ochii si priveste realitatea in fata, iti zambeste!

    • Ii am inchisi?Poate,am ramas in minte cu imaginea….;sa fie ‘rea’litatea mai buna decat ce ‘am’ eu?Posibil,posibil…Imi mai si zambeste?Aoleu!Sunt in plin proces paranoid…
      :))))))))))

  3. Nu, stai linistita, nebunia nu e de partea ta…

  4. Presupunerile pot sa existe doar in lipsa cunoasterii, de exemplu poti sa presupui ce ai simti daca ai atinge varful nasului…

  5. Uneori am impresia ca ma cred altcineva… cred ca sunt nebun..

  6. pe strada mea e bezna
    felinarele-s sparte
    nu stiu cum sa ma aflu
    m-am pierdut într-o carte

    prea multe nu caut
    poate doar adapost
    si-o oglinda în care
    sa ma vad cum am fost

    nu fac drumuri prea dese
    duc un trai limitat
    tu întrebi de-am ajuns
    eu ma-ntreb de-am plecat

  7. Si ai ramas acolo, sau ai plecat spre alte „cuceriri”?

  8. […] Costache, Nuclearrr, Oana Clara, Oana Stoica-Mujea, Octavia Sandu, Paul G. Sandu, Policier, Ragnar, Rodica, Răzvanrc, Sebra, Simion Cristian, Simon, Simona Ionescu, Supravieţuitor, Teo Negură, Vania, […]

  9. Dacă noaptea îşi intrase în drepturi,îşi reclamase spaţiul…asta nu înseamnă neapărat că era târziu.Totuşi,tu…ai ajuns acolo.
    Şi dacă el n-a ajuns?Îl vei aştepta?

Lasă un răspuns

