(N)ichts-(G)anz-(H)alb-(S)tell ein/nes gadol haia sam

Doamne,recunosc ca am obosit…fizic.Am nevoie de-o joaca sanatoasa.Am sa iau un titirez si am sa-l invart,poate e rost acolo de-o ‘mare minune’.Apoi,in mod sigur merg niste chiftelute de cartofi si macar o lingurita de miere,sau dulceata(parca mai am din cea de mure)…asa,macar sa schimb atmosfera din grota cu bolta inalta.Bani am primit.Gata,Doamne,pot re-incepe sa fiu copil.Opresc timpul,am mai aprins o lumanare si mi-e inima cat un purice in asteptarea ‘minunii mele’.

barukh atah adonai eloheinu melekh ha’olam asher kid’shanu b’mitzvotav v’tzivanu l’hadlik ner (shel) ḥanukkah.
(Binecuvantat esti Tu Doamne Dumnezeule,Rege al Universului,care ne-ai poruncit noua sa aprindem luminile de Hanuka.)
barukh atah adonai eloheinu melekh ha’olam she’asah nisim l’avotenu bayamim hahem baz’man hazeh.
(Binecuvantat esti Tu Doamne Dumnezeule,Rege al Universului,care ai facut minuni extraordinare pentru stramosii nostri,in zilele acelea si in zilele noastre.)
baruch atah adonai eloheinu melekh ha’olam sheheḥehyanu v’kiy’manu v’higianu lazman hazeh.
(Binecuvantat esti Tu Doamne Dumnezeule,Rege al Universului,care ne tii in viata,ne sprijini si ne-ai adus pana in zilele astea.)

7 răspunsuri

  1. M-as juca si eu putin cu titirezul! 😀
    !שמח חנוכה

  2. Amin si tie!Lumina si dulceata!

  3. nu-i JOACĂ
    aşaaaaaaaaaaaaaa
    LUMINĂ

  4. incerc si eu magia!

    o zi asa cum ti-o doresti… MINUNATA SI MAGICA!

Lasă un răspuns

