Scrisul,memoria auzului…


Foto:WildWinyan

Auzul are o intrare atent alambicata,niciodata inchisa….ochii,nasul,gura au(aproape)simple daltuiri in carne….(pot fi)senzuale,dar simple!Tinem minte ce auzim,daca celelalte simturi treze fiind au luat parte…Daca nu,ca masura de precautie,auzul trezeste mana si o pune pe hartie sa-l transforme in litere.De aici lantul e ca si inzaluit.
Nu?Aud,dar uit,Dar vad si iar imi aduc aminte de auzire(a) dintai.Auzul si ochii fac impreuna de-o simtire puternica.Pielea se revolta a senzatii placute.Intervine tot timpul memoria,bun comun al simturilor mele.Dupa rascoala,linistesc simturile intr-o baie de placeri cu papile sensibile,ce miros placut.Iau scrisul,ii pipai formele si deschid usi nebanuite,dincolo de memorii,timp si placeri imediate.Simturile mele,obisnuiesc de-un timp incoace sa-si paseze unul altuia povara amintirilor.Azi sunt ochi si urechi;’maine’,poate…ajung la tine si dau pauza tuturor!Ei bine,unora!

11 răspunsuri

  1. Si inima poate vedea si auzi.Din pacate nici cu memoria nu sta rau,iar nu-i una dintre cele mai fericite aptitudini ale ei.

    • Asa poate inima?Dar ‘simturile’ ei trec dincolo de simturile ‘vizibile’…chiar trebuie sa le lasi in urma,sa le pui porti si lacate,ca inima sa poata vedea,auzi,simti…

      • Poti pune dopuri urechilor, nu si lacate inimii.Aici vad/simt eu diferenta.

        • Ai dreptate!La mine,insa,’zgomotul lumii’ intra prin dopuri,creaza presiune si provoaca spasme auzului.Inima rearanjeaza totul….inchide obloane,pune pavaze,sigileaza usi si ferestre si face de-o liniste interioara….Inima isi face curat,apoi se pune pe ‘trait’…tot un fel de autism!

  2. […] Oana Clara, Chat Noir, Gabriela Ilieş, Sorina Ivaşcu, Matilda, Viorica, Anamaria Deleanu, Rodica, Michaela, Madi, Melami, Marius Ola, Simon, Adrian Voicu, Ana […]

  3. Dau să vorbesc-Din gură îmi ies degete
    încerc să ascult-Irisul îmi vibrează
    Întind o mână-Ating trecutul
    Mai întind o mână
    Şi cuprind viitorul.

  4. Auzim,Rodica…Dar câţi,cât înţelegem din toate cele auzite?
    Uneori,am impresia că unele cuvinte trec pe lângă noi,în zbor lin…aşteptând să fie prinse pe canalul auditiv şi conduse la centrii(recunosc,lectia cu mecanismul auzului o am de învăţat pe ora viitoare =)))
    Mai există şi posibilitatea de a intra pe o ureche şi a ieşi pe cealaltă.
    Ps:Îmi place muzica de la tine!

    • Auzim doar ce ne place,de cele mai multe ori,altfel suntem surzi lumii ce ne inconjoara!
      Am invatat sa nu aud decat anumite chestii,cand sunt afara din cochilie,in rest,cei dragi stiu cum sa-mi ademeasca auzul…
      Mecanica auzlului?! :))))))))) Greu de spus in cateva cuvinte,ce sa zic de-o lectie,la scoala.
      Multam fain! 🙂

      • În termeni lumeşti,superficiali…se pare că e destul de simplu fenomenul.Dar tu eşti dintre cei care ştiu…şi aleg să privească dincolo de tot.

        • Simplu de minunat…auzul,ca si celelalte simturi,se pare ca are parte de-o maiastra faurire….simplificam noi,pt a intelege!Eu,(inca)nu stiu sa ma salvez de balast…(inca)invat!

Lasă un răspuns

