Intrebari(retorice)-22

Cine rade la urma,rade mai bine?
Eu cred ca doar intelege mai greu…;iar,la final,ce rost mai are rasul?
Amar gust…

14 răspunsuri

  1. Desteptul nu rade deloc, nici la inceput, nici la final 😉

  2. Poti rade la inceput, la mijloc si la sfarsit. Oricum e bine, daca e rasul tau.

  3. nu se folosea exresia asta in context de razbunare?adica ceva de genu ” ai ras tu destul de mine, dar acum a venit si randul meu „…

  4. Imi pare ca ai avut ocazia sa savurezi rasul de „la urma”
    numai ca nu esti genul. Lasa-i pe cei care rad sa si-l inghita.

  5. cand vad atata prostie in jurul meu… mi se face teama…si nu mai pot rade deloc…

  6. Sarcasmul îmi aduce satisfactie, prostia oamenilor doar mahnire.
    Cine rade la urma poate nu a fost atent, „traia” în alta parte…

  7. La final nu mai contează.E doar un ego prostesc care-şi primeşte o altă porţie de „digerat”.
    Dar,asta-i vorba din popor!

Lasă un răspuns

