Tacere

Vin momente(si acesta e unul dintre ele)in care imi dau seama ca tacerea e cel mai bun vesmant.Ma imbraca cat sa-mi foloseasca,ma acopera cat sa ma apere,ma ascunde cat sa ma subinteleaga.Cuvintele nu-s totul,nici macar cele spuse la momentul potrivit.Mereu (mai) e ceva de adaugat,mereu ma (mai) agat de ceva…Fara folos!Nu?!Si acum tot la folo(a)s(e) (ma) gandesc!

11 răspunsuri

  1. Am ales de multe ori tacerea în locul oricarui raspuns.Am crezut ca e mai potrivit…
    La fel am primit-o în dar, uneori împachetata frumos precum un cadou de Craciun, alteori cu forta.Am simtit ca nu contez…
    Tacerea nu cred ca-i neprielnica, numai sa învatam cum s-o oferim.Sa devina un remediu, nu o afectiune.

  2. Ce faina e…multumiri…de amintiri.

  3. Take my arms that I might reach you”
    But my words, like silent raindrops fell
    And echoed in the wells of silence

  4. Fiecare sunet ce ascunde tacerea este o chemare!

  5. Nu te inchide in taceri.Nu in cele care dor…
    Exista si un altfel de tacere…o tacere care te ajuta sa te pastrezi intreaga,puternica.Cuvantul e puterea pe care o dai celuilalt…din tine.
    Iubesc cuvintele…desi sunt toata o tacere.Imi cele care au vesmant a minune…
    Si daca tot alegi tacerea ca cetatuie in jurul sufletului tau…nu te inchide singura.

    • Tacerile sunt momentele de ragaz dupa atatea desertari verbale…
      In tacere exista mai mult inteles decat in vorba,Cuvintele le folosesc atat de rar,,,

Lasă un răspuns

