Cand(va) sa fie

Uita-te la mine,cel de acum…chiar in secunda asta,surprinde ce mai poti,ToT,prinde orice farama de adevar din cutele ochilor mei inca deschisi.N-ai sa stii in ce ma transform in momentul urmator.Poate ca nici n-ai sa prinzi ultima secunda.Ma vezi?ma simti?Ma mirosi?ma cunosti?Asta-i tot ce(-ti) ramane!

8 răspunsuri

  1. Am dat peste o invitatie:

    Invitaţie la sunet

    de Dragos Serban

    De ce taci? Nu ştii că buzele se pot pietrifica
    În umbra cuvintelor nerostite?
    Muşcă-mă de mână şi haide să ne urlăm existenţa
    Lupule
    Ia-mă în braţe şi plânge-ţi durerea
    Femeie
    Aleargă-mă umbră mută nevăzută
    Izbeşte-mi pieptul de tăcerea ta
    Despică-mi inima şi gâlgâie-mi cuvintele
    În sânge, să-ţi aud spaima.
    De ce taci alături de mine
    Te vreau decât urlând a libertate
    Cântând a nepăsare în urma mea
    Te vreau mişcându-ţi limba a cuvânt
    Strângând în palmă o vocală,
    De ce taci
    Declară-ţi existenţa lângă a mea.

  2. UNDE ESTI SI DE CE NU RASPUNZI? EMAIL PLS. URGENT!

  3. Suntem in continua schimbare…Desi mi-ar placea,cateodata…candva,cum zici tu,sa ne oprim in loc…Sa oprim nisipul din sticla din curgerea lui a rau repede involburat.Vreau sa stau…sa ma memorez.Vreau sa ma port in suflet asa cum am fost atunci,candva…cu o secunda in urma.Pentru ca am fost…(da)…fericita!
    Si postarea ta imi vine manusa…De cateva zile imi e dor.Dor de mine,cea care am fost,candva…
    Cu drag!

  4. Ps:Imi place melodia…Imi place Alanis Morissette!

Lasă un răspuns

