N-a(i) mai putut…

inghit greu clipele.nu aluneca in fiinta.nu se transforma in obisnuinta.nu am ce le reprosa.nu recunosc nici eu nimic din (ce vad ca) se petrece.m-am uitat uitandu-ma in alta viata.dincolo era cu chirie.(dar) era bine.nu stiu cum se face.dincolo mi-era teama ca am sa fiu data.s-a intamplat.(stau)afara.e frig.acolo e cum presupun.astept timpul cu pozitive.e abur.sunt scrum.

27 răspunsuri

  1. O sa fi data afara si din viata la un moment dat, nu e un capat de drum….stai, acela chiar este, scrum!
    Hm, inseamna ca restul e doar… drum?
    Nu mai sta afara, pofteste inauntru la o cafea!
    Timpul se respira mai usor la o vorba.

    • „Moment dat”,straniu suna…cum or fi alea”ne-date”?Luate cu forta,luate pe sest,luate fara stire?
      Mi se dau ultime-date-de-momente-furate….de-am sa stiu ce face cu ele,am sa beau si cafea! 🙂

  2. De-ti sunt furate, sunt si dorite
    Da-le uitate, caci sunt traite
    De-ti sunt dorite, nu te mai zbate
    Iti sunt ursite.

  3. Unde ramaseseram? Da, la: cafea?

  4. Fiecare clipa inghitita… Cafeaua, e doar o mica placere interzisa. 😉

  5. foarte frumoasa poza, cuprinde un circut in natura, iarba verde, frunye uscate, copaci goi, ceata parca. era bine daca schimbai paginatia blogului sa nu mai fie din 4 coloane, astfel poza se vedea mult mai bine, de altfel si postarea in sine ar fi iesit in evidenta.

    • Asa-s eu,mai inghesuita…promit insa cand imi voi aerisi mintea,sa ma desfasor pe alta paginatie…pana atunci,cer iertare pt aglomeratie,(inca)sunt agorafobica…n-am iesit inca din debara! 🙂
      Ma bucur ca-ti place fotografia!

  6. Asa e, greu cu clipele, sunt din ce in ce mai greu de ingurgitat.

  7. Brr, ma cam sperie cuvantu’ asta trairist…imi aduce aminte de interbelic. 😀

  8. Rodica,
    hai la mine sa ma judeci!

  9. ce amici dragi întîlnesc p-aici de la o vreme 😉
    şi cît mă bucur să-i ‘văd’ 😛

  10. oy, oy, oy :)))
    împreuna e preferata mea, ever, în virtual 😉

  11. As fi vrut sa fiu un strop,
    Sters apoi cu un prosop
    si uscat.
    Sau poate un fulg de nea,
    Ratacit sub pleoapa ta
    si uitat.

    As fi vrut sa fiu un gand,
    Sa cutreier minti la rand,
    derutat.
    Sau doar frunza unui pom,
    Dar mi-au zis c-as fi un OM
    …si-am plecat.

  12. lacrima de n-ar durea
    ar fi doar o mangaiere
    poti trai si cu zapezi
    învata-i pe toti sa spere

    Reformulez si ultimul vers din comentariul precedent.Am fost agramat.
    Daca iubesti, speri si crezi/ Poti trai si cu zapezi (tot suna ciudat, nu?)

  13. Te-ai impodobit cu fulgi de nea!
    Eu sunt toata o ploaie molcoma.

Lasă un răspuns

