Inca nu-i rostesc numele…


Foto:PrettyH0rridneSS

Eveniment.Stupoare.Sarbatoare.Incercare.
Soc.Obisnuinta.Accident.Pedeapsa.Ironie.
Normalitate.Certitudine.Iluzie.
Un pic din toate si nimic intreg.
Tot/Oricare ar fi situatia ce ne da branci in bratele ei(de parca ne-am fi facut-o prietena?!),tot oase goale,nediferentiate in pamantul colcaind a inceput de lume ne transformam.
Nu chiar transformare,dar (re)devenim inceputuri…
Ciclic,viata noastra capata diferite forme,fete caleidoscopice(frumoase pe alocuri,interesante de cele mai multe ori)…si nu ramanem(cat sa ne obisnuim)in aceeasi pozitie!
Ea imi vegheaza somnul(cui nu-i face asa?) in visele accidentale;imi opreste fugitiv privirea spre cai incerte;imi ajuta mana sa alunece pe suprafete nemiloase;imi inghesuie gandurile in cotloane intunecate;imi numara pasii,impingandu-ma in fata pericolelor(prea)luminoase(ademenitoare);imi deschide porti interzise si-mi arata posibilitati inca (ne)cunoscute;ma cheama si ma alunga fara sa (ma)oboseasca.
De fiecare data cand ma trezesc,imi zice cu tristete ca a mai fost invinsa si-n alte dati,dar poate sa astepte.
Seducatoare,imi ofera imbratisari de catifea si (ma) face sa renunt la timpuri ce inca nu s-au petrecut.
Cand o invit la o cafea,pentru a mai scapa de stresul cardiovascular al zilei,ea are in fata meniul cu posibilitati.Ar vrea,de fiecare data sa aleaga altceva,bolboroseste,se razgandeste de tot atatea ori ca in cele din urma sa renunte,umplandu-se de frustrari…
Casnica mea e mereu frumos imbracata,dar pregatita de calatorie…ma insoteste tacuta,fara sa ma intrebe daca-i bine primita,daca n-am alta treaba sau daca nu vreau sa fiu singura.Nu stie ce e neinsotirea,discretia,intimitatea,singuratatea,
odihna,manierele…
Tocmai de aceea,incerc sa-i insel vigilenta cu care ma urmareste,invat sa disimulez,sa o mint,sa o insel…
Imi place sa-(mi) (pe)trec zilele intr-o (in)constienta fuga de ea.O iau cu mine in ceainarii si la mese sanatoase;o obosesc in plimbari de eliminare a efectului gras al pranzului;intra cu mine in baile cu clabuc,dar iese repede,cica-i fac rau aburii la tensiune!Nu mi-o doresc de (ne)cunoscut,stiind ca-i (im)posibil…
Ia mereu alta forma,si fiecaruia ii este dat sa-i vada o anume fata.Mie,nu mi le-a aratat pe cele duioase.Nu stiu voua…
Ce mai conteaza?!Peste tot aud de ea si nicodata nu sunt pregatita sa o las in vizita la cei dragi.Imi frange sperantele si o (re)neg.
E dura si aduce suferinta…In ultima perioada am auzit de ea atat de des,incat am impresia ca si-a luat chirie prin apropiere.Cica ar trebui sa o vizitez,mi-a trimis instiintare.Nu tu politeturi,nu tu rugaminti…doar comanda!N-am sa o iau in seama,ma fac ca n-am inteles(de cate ori n-am facut-o?!)
Isi lasa (in)semnele si pleaca,nu o gasesti niciodata unde (iti)da intalnire…
Nu (o) cunosc personal,sper sa ramana in eter dorinta asta!
Sa-i rostesc numele?Mai bine nu…

16 răspunsuri

  1. Eu zic sa nu-i acorzi o importanta mai mare decat merita, ea are un singur rol, foarte scurt, in viata fiecaruia, unul singur! In rest, este doar viata.

  2. Trebuie doar sa zambesti, gasesti in zambet toata puterea necesara pentru a acorda importanta vietii!

  3. 😦
    Toate trec… macar sa ne consolam cu asta… >:D<

  4. eu nici atît 😦

  5. din cind in cind e bine sa fii surd. ca si beeth la a 9-a era surd de-a binelea.

    fa urechea toaca, leaga-te de catarg si ignora ca ulise… daca nu, mai citeste o data odiseea… si inca o data… doar ca sa intelegi de ce penelopa…

  6. O fi iubirea numele ei?…Se prea poate.
    Ps:Uimitor ce văd în poza postată de tine…un om respirând fluturi! =))

  7. Hmm..se vede,se simte…că sunt în cu totul altă dispoziţie.Una prea bună…şi plină de optimism.
    Mă simt generoasă…şi iubitoare.Simt că zbor!
    Moartea…nici recitind nu fac încă legătura.
    Nu-i rosteşti numele…de teamă,cumva? Sau ce alt motiv ai putea avea?

Lasă un răspuns

