Premiu „deep”(nu utilizez traducerea!)

Multumesc Fluturas,fata frumoasa si draga!
O singura nelamurire am,mi-ai dat premiul ca m-ai vazut cazuta in borcanul cu melancolii,nu?Nu de alta…?!
Merge mai departe,la cei dragi…se stiu ei…pentru ca ma imi completeaza lumea,ofera lumina si atatea sensuri vederii…

7 răspunsuri

  1. Adancimile pot speria…

  2. Parca stiu eu ceva despre organul facut din doua jumatati, responsabil cu starile de rau si bine, am chiar si o lucrare publicata(pe blog) pe tema asta, poate reusesc sa ti-l depanez. Ia sa mi-l faci pachet si sa mi-l trimiti, poate se mai poate.. face ceva. 😉

  3. Melancolică e fata din poză.Tu eşti profundă…pentru că tratezi probleme de suflet,profunde.(a trata nu în sensul de a vindeca!)
    Şi ştii că există o vorbă carespune cam aşa : „Te-am văzut,mi-ai plăcut…şi te-am luat” :)))

Lasă un răspuns

