Netimp(1)

Daca nu e timp pentru (…….) ,atunci sa fie poezie,


Foto:munuh490

am vazut in ochii tai
cat de mult te iubesc.
ai uitat?
asa s-a intamplat
sa te iubesc
intr-o dupa-amiaza
cand am aflat…
de noi doi.

poezie de Constantin Dumitru
(Netimp)

16 răspunsuri

  1. Foarte frumos,spus.

  2. eu îl IUBESC nevăzându.l în ochi

  3. din cerul ochilor tai

    ploua.

    peste pamantul trupului meu.

    (la umbra ta

    aripi mi-au crescut.)

    sa stii.

    Am calatorit si eu putin printre versurile lui Constantin Dumitru si am gasit o pala de vant pe care se sprijina aripa…

  4. Ce bine ca mai e dragoste!…

  5. Nu am o înclinaţie deosebită pentru poezie.
    Într-o dimineaţă,răsfoind o „Antologie de poeme”(Zeno Ghiţulescu),abia primită…să zicem că în dar…găsisem o poezie care mi-a atras atenţia şi mi-a plăcut.

    Destin

    Există o iubire
    pe care nu o poţi mărturisi
    nu o poţi trăda
    pe care nimeni nu o ştie
    ce doar ţie îţi aparţine
    ca o flacără ca o durere
    ce desparte pământul de ape
    ca o cutremurare
    ce te-ndeamnă dincolo de moarte
    există o iubire
    în care orice cuvânt e de prisos
    unde visul creşte dintr-o umbră
    unde lucrurile se însufleţesc
    pe o geană de lumină
    unde şoapta lumilor din noapte
    într-un gând se întrupează.


    Simţeam nevoia să împart cu cineva o poezie superbă…cred că singura poezie care îmi place cu adevărat!

  6. Nu ai nevoie (neaparat) de ochi pentru a vedea iubirea.

  7. doua versuri dintr-un viitor poem…

    Tremurand în agonie, dintr-o pofta-am sa te sorb
    Sa te vad ultima oara, cu placerea unui orb.

Lasă un răspuns

